PDA

Bekijk Volledige Versie : Cloud DNS provider



timmy
09/08/13, 18:51
Hi,

Met cloudflare werkt mijn ssl niet.
Althans als je gebruik wilt maken van de cloud.

Kent iemand nog een clouddns aanbieder die betrouwbaar is en tevens
ssl ondersteund?

The-BosS
09/08/13, 20:22
Hoezo met cloudflare werkt je ssl niet, cloudflare kan perfect met ssl overweg. Naast het feit dat dns eigenlijk niks met ssl te zien heeft aangezien je eigen server dat moet afhandelen en niet een A en/of AAAA record.

Mark17
09/08/13, 20:51
Iedere goede DNS aanbieder kan dit voor je regelen. SSL werkt dan perfect, echter het filteren waarvoor veel partijen cloudflare gebruiken is dan wel afwezig. Voor veel sites zie ik ook de toegevoegde waarde niet van cloudflare.

timmy
09/08/13, 23:12
Hoezo met cloudflare werkt je ssl niet, cloudflare kan perfect met ssl overweg. Naast het feit dat dns eigenlijk niks met ssl te zien heeft aangezien je eigen server dat moet afhandelen en niet een A en/of AAAA record.

Dat geld alleen voor betaalde services van cloudflare, volgens hun website. En niet de gratis versie van wat ik heb begrepen.
Wel kan je kiezen wel of geen gebruik te maken van prive&publiek ip. Prive ip werkt het ssl niet meer.

The-BosS
09/08/13, 23:58
Dat geld alleen voor betaalde services van cloudflare, volgens hun website. En niet de gratis versie van wat ik heb begrepen.
Wel kan je kiezen wel of geen gebruik te maken van prive&publiek ip. Prive ip werkt het ssl niet meer.

Ja en dus het werkt wel met cloudflare, alleen wil je er niet voor betalen. Naast het feit dat zuivere dns niets met je probleem te zien heeft, zet de filtering op je A record af en je hebt geen problemen met cloudflare (zelf niet met de gratis versie).

timmy
10/08/13, 09:52
20 USD per maand om alleen een ssl te kunnen draaien, gefilterd, vind ik compleet over de top.
OnT, de vraag of er een partij is die dit wel bied

pierce
10/08/13, 10:24
Kijk eens naar Amazon route53. Dat is overigens dns only, dus als je wilt dat je site bereikbaar is, dan zal je ook nog op zoek moeten naar hosting. (bv een vps bij amazon aws)