PDA

Bekijk Volledige Versie : support bedrijven 24/7



Daniel Oxxa.com
22/07/13, 12:31
Ik ben op zoek naar een bedrijf welke je dedicated servers (Direct Admin/C-Panel/Plesk)
24/7 voor je monitoren en support doet. Servers hangen in eigen datacenters.. in NL

Dus vervaning van je 2de lijns zeg maar.

tevens de servers up to date houdt.

Zijn er bedrijven in NL die dit doen ? of USA ?

Thanks

SHQ
22/07/13, 12:34
Er zijn meerdere bedrijven die dat doen in NL, wellicht kun je een offerte aanvragen in aanbiedingen gedeelte van dit forum. Er zullen meerdere partijen dan een aanbod kunnen doen.

Mark17
22/07/13, 18:01
Er zijn meerdere bedrijven die dat doen in NL, wellicht kun je een offerte aanvragen in aanbiedingen gedeelte van dit forum. Er zullen meerdere partijen dan een aanbod kunnen doen.

Geef dan ook duidelijk aan welke support en dergelijke gewenst is. Dan kunnen bedrijven het beste een passende reactie geven.

ju5t
22/07/13, 21:19
Vervanging van je 2e lijn? Je wilt dus dat je eigen klanten contact kunnen opnemen met een andere partij in geval van problemen of schakelt je eigen 1e lijn de 2e lijn in? Of gaat het alleen actief ingrijpen tijdens en buiten kantoor uren op basis van vooraf gespecificeerde punten?

Hoe dan ook, je moet wel even stil staan bij wat je voor ogen hebt. Er zijn zeker bedrijven die dit doen, maar je moet duidelijke afspraken maken wat wel, maar ook vooral wat ze niet mogen/moeten/kunnen doen.

Just my 2 cents.

Daniel Oxxa.com
22/07/13, 21:43
Thanks.. ik snap dat er in NL support bedrijven zijn. Ook snap ik dat je er afspraken meet moet maken...
Nu nog even een aantal namen van bedrijven en ik kan even vooruit.. (-;

PerryKniest
23/07/13, 07:35
In Nederland zijn er meer callcenters die gewoon de telefoon opnemen en terugbel verzoeken per email sturen.
Een bedrijf die volledig outsourced support geeft ken ik hier eigenlijk niet.

In de usa zitten er dan wel veel; serversitters, bobcares, supportmonk (geen tel), etc.

Prodes
11/11/13, 00:22
<knip>