PDA

Bekijk Volledige Versie : SSL certificaat te koop!



Ruben V
07/06/13, 18:08
Goedeavond,

Vandaag verkoop ik mijn SSL certificaat.
Hieronder vind je meer informatie over het SSL certificaat.

Informatie
Naam: RapidSSL
Encryptie (minimaal/maximaal): 40/256 bits
Garantie: $100.000
Prijs waarvoor ik hem heb gekocht: €50,-
Verloopdatum: 07-05-2014

Prijs
Buy now: €25,00
Startbod: €22,50

Betaalmogelijkheden
- PayPal
- Bankoverschrijving
Anders mogelijkheden kunnen in overleg.

Interesse? Laat snel een reactie achter!
Meer info? Stuur mij gerust een PB!

The-BosS
07/06/13, 18:12
Om te beginnen is een ssl certificaat verbonden aan een fqdn, dus is het misschien handig om te vermelden of je de domainnaam mee verkoopt en welke domeinnaam het is. Naast het feit dat je buy now vele malen hoger ligt dan je het tegenwoordig zelf kunt inkopen.

Ruben V
07/06/13, 18:14
Nou, hij staat bij Argeweb (www.argeweb.nl), en ik heb een nieuwe CSR aangevraagd daar. Ik heb nu een link in mijn mail, en daar kan je opnieuw alle gegevens invoeren.
Deze link activeer ik dus voor de koper.

The-BosS
07/06/13, 18:19
Dan nog is het handig om te vermelden wanneer het SSL certificaat vervalt en blijf ik bij het feit dat het veel te duur is.

Ruben V
07/06/13, 18:23
Topic aangepast. Heb even rondgekeken, en je had inderdaad gelijk! Excuses!

bibawa
07/06/13, 23:24
Een csr genereer je toch op een server of ben ik nu helemaal mis..
Ik begrijp niet goed wat je verkoopt maar verkoop je geen certificaat credit op eender welke ssl bij die ssl boer te kopen ?

SebastiaanStok
08/06/13, 20:29
Een certificaat is niets waard zonder de prive sleutel, en je moet wel gek zijn om die van iemand te kopen!!
Als de sleutel ook bij iemand anders bekend is het mogelijk (geen verwijd naar jouw toe) dat de gegevens alsnog worden onderschept en het hele idee van encryptie dat SSL juist probeert te bieden compleet weg!

Daar komt bij RapidSSL 50 euro??!! bij een niet nader bij naam te noemen partij betaal je hoogstens 12 euro exclusief btw :)

Ramoonus
09/06/13, 12:15
Een certificaat is niets waard zonder de prive sleutel, en je moet wel gek zijn om die van iemand te kopen!!
Als de sleutel ook bij iemand anders bekend is het mogelijk (geen verwijd naar jouw toe) dat de gegevens alsnog worden onderschept en het hele idee van encryptie dat SSL juist probeert te bieden compleet weg!

Daar komt bij RapidSSL 50 euro??!! bij een niet nader bij naam te noemen partij betaal je hoogstens 12 euro exclusief btw :)

ik betaal slechts 9 euro ex btw per jaar :)

Marin
09/06/13, 12:39
Rond de 10 euro heb je hem wel ja. Begrijp ook niet waarom je dat van iemand wil overkopen. Heb zoiets nog nooit meegemaakt :)

systemdeveloper
09/06/13, 18:12
5 dollar ook goed?

http://www.cheapssls.com/index.php?dispatch=sslhelper.result&searchresult=EssentialSSL, PositiveSSL (Comodo), RapidSSL (GeoTrust)

dreamhost_nl
09/06/13, 18:20
@systemdeveloper: Je link komt uit bij EssantialSSL voor $ 19,95. RapidSSL is daar $ 9,95 voor één jaar.

systemdeveloper
09/06/13, 18:28
@systemdeveloper: Je link komt uit bij EssantialSSL voor $ 19,95. RapidSSL is daar $ 9,95 voor één jaar.

Ow, ik klikte via een adwords ad, dus vandaar blijkbaar :)

Edit: of rechts < 10 $ aanklikken. Via adwords kwam ik op 4.95 of zo.

t.bloo
09/06/13, 19:25
Het geheim van de smid...


Je moet ze voor die lage prijzen wel voor vijf jaar tegelijk aanvragen.

Pantsy
09/06/13, 21:08
Het is duidelijk, maar als de TS zijn certificate wil en kan verkopen, dan moet hij dat lekker zelf weten.

dreamhost_nl
09/06/13, 22:14
@systemdeveloper: Ik dacht al zoiets. Via Google gaan levert over het algemeen meer voordeel op dan rechtstreeks de URL intypen.