PDA

Bekijk Volledige Versie : Webdesign + hosting



kloenie
03/06/13, 20:51
Goedenavond,

Ik heb al even gezocht op het forum maar kom er toch nog niet helemaal uit.

Ik ben bezig met een eigen bedrijf op te zetten in webdesign/social media. Nu wil ik mijn klanten (ondertussen 5) eigenlijk onderbrengen bij één partij en dat ik gemakkelijk het beheer op mij kan nemen. Het zijn kleine ondernemingen waarbij ik die lasten uit handen wil nemen.

Nu zit ik te kijken om misschien iets van een reseller pakket te doen bij een host of om aan VPS te doen.
Wat is jullie advies/zijn jullie ervaringen?

Met vriendelijke groet,

Tom

RobinBoorsma
03/06/13, 20:52
Heb je voorkeuren?

kloenie
03/06/13, 21:02
Om eerlijk te zijn niet. Qua budget maakt het mij persoonlijk niet zoveel uit, hosting zit bij het pakket gerekend. Het is meer wat het handigst/verstandigst is.

frederikbove
03/06/13, 21:24
Als webhosting niet je core bussines is zou ik voor een reseller account gaan. Daar je eigenlijk niets moet aantrekken van updates, licenties, ..

YolkNet
03/06/13, 22:19
Begin eerst met een reseller account. Nu is alles nog nieuw voor je, dus begin rustig. Zo leer je het control panel kennen, maar heb je er geen omkijken naar. Als je tegen beperkingen aanloopt omdat je te weinig rechten hebt kun je altijd een overstap naar een vps maken. Dan ken je het control panel al en hoef je veel functies en instellingen niet meer opnieuw te leren.
En als reseller kun je al veel regelen en instellen.

kloenie
03/06/13, 23:25
Bedankt, het lijkt mij duidelijk dat ik voor een reseller account moet gaan.
Ik ga dan nu verder kijken naar een geschikte host.

YolkNet
04/06/13, 10:41
Zoek niet te ver en stel je lijstje met wensen voor op WHT: http://www.webhostingtalk.nl/aanbiedingen-gezocht/

PerryKniest
04/06/13, 11:02
Plaats anders je vraag voor een geschikt reseller pakket eens in het "aanbiedingen gezocht" forum; http://www.webhostingtalk.nl/aanbiedingen-gezocht/ Dan kunnen wij (de hosters op WHT) je een geschikte aanbieding sturen.

kloenie
04/06/13, 12:49
Bedankt voor jullie reacties. Ik had al even gekeken op het forum en zag al een aantal hosts voorbij komen. Ook verder gekeken naar de reputatie die sommige hosters hebben. Ondertussen een topic aangemaakt in aanbieding gezocht. Zie de aanbiedingen tegemoet :)

winc-hosting
10/08/13, 01:30
Ik zou kijken naar een VPS. Een gemiddelde VPS kost 15 euro per maand. Als je 5 klanten hebt, zit je ongeveer op de 3 euro per maand.. Bovendien ben je met een VPS een schaalbaar ingesteld :)

- - - Updated - - -

nog even een tip: Een vps bij versio kost 10 euro per maand :)

The-BosS
10/08/13, 01:43
Ik zou kijken naar een VPS. Een gemiddelde VPS kost 15 euro per maand. Als je 5 klanten hebt, zit je ongeveer op de 3 euro per maand.. Bovendien ben je met een VPS een schaalbaar ingesteld :)

- - - Updated - - -

nog even een tip: Een vps bij versio kost 10 euro per maand :)

Wat een ironie zeg, in het ene topic breek je versio af omdat ze niet klantvriendelijk zijn en hier ga je ze aanraden ->|.

WebMeso
10/08/13, 12:13
Wat een ironie zeg, in het ene topic breek je versio af omdat ze niet klantvriendelijk zijn en hier ga je ze aanraden ->|.

Misschien krijgt hij zo nog €1,- extra korting...

YolkNet
10/08/13, 17:54
zou TS na 2 maanden inmiddels niet voorzien zijn?