PDA

Bekijk Volledige Versie : Afstudeerder zoekt respondenten voor kort interview (hosting gerelateerd)



Steffan23
25/04/13, 10:09
Hi allemaal,

Om af te studeren voer ik een onderzoek uit voor een hosting provider. De behoeften van de doelgroep staan hierbij centraal. De doelgroep van deze hosting provider bestaat uit particulieren, klein zakelijke bedrijven en resellers.

Voor het onderzoek is het belangrijk dat ik informatie (geheel geanonimiseerd) kan verzamelen door middel van interviews. Ik vroeg mij af of er wellicht mensen hier op het forum zijn die tot de doelgroep behoren. Graag zou ik jullie een aantal vragen stellen, het gesprek zal maximaal een uur duren en kan plaatsvinden via Skype. Eventueel is het voor mij ook mogelijk langs te komen als dat gewenst is.

Mijn dank is uiteraard groot wanneer wanneer je tijd vrij wilt maken om mij te helpen. Om aan te geven dat je wilt meewerken kan je een reactie achterlaten in dit topic, vervolgens zal ik via een PM contact opnemen. Hierin zal ik meer achtergrondinformatie verstrekken en een voorstel doen voor een datum en tijd. Een directe PM naar mij om een tijd en datum af te spreken mag ook natuurlijk.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Steffan