PDA

Bekijk Volledige Versie : Twents Datacentrum



Domenico
17/04/13, 17:12
Ik lees net toevallig over het Twents Datacentrum (http://twentsdc.nl) maar had er nog nooit van gehoord. Heeft een van jullie hier misschien ervaring mee of kan er over vertellen?

joriz
17/04/13, 17:37
Nog nooit van gehoord. De Marssteden is een industriegebied langs de snelweg (A35). Qua ICT is er op dat industrieterrein zover ik weet enkel een computer webshop gevestigd.
Meeste IT gerelateerde bedrijven (waaronder Equinix datacenter) zitten in Enschede op het Business & Sciencepark tegenover Universiteit Twente.

Age
17/04/13, 17:58
ik ken IAF ook niet dat ze vermelden als zusterbedrijf.

DiederikL
17/04/13, 18:11
IAF ken ik weer wel, deden een jaar of 8 geleden de hosting van de website(s) van mijn toenmalige werkgever, en nog steeds zo te zien.

dicktump
17/04/13, 18:11
Op Street View ziet het er niet heel serieus uit :)

NederHost
17/04/13, 18:45
IAF is een kleine ISP die volgens mij goed aangeschreven staat en redelijk bekend is in de regio. Het bedrijf is ouder dan sommige posters op WHT ;) Ze adverteerden jarenlang trouw iedere maand in C'T (geen idee of ze dat nog steeds doen). Het Twents Datacentrum ken ik niet maar ik vermoed dat het een kleinschalig datacentrum is, met de voor- en nadelen die daarbij horen.

Smart-Guyz
19/04/13, 13:43
Nooit van gehoord, terwijl het nog geen 30 KM vandaan is.
Toch maar eens langs gaan om een kijkje te nemen. Kijken hoe serieus het is.

Domenico
19/04/13, 14:03
Nooit van gehoord, terwijl het nog geen 30 KM vandaan is.
Toch maar eens langs gaan om een kijkje te nemen. Kijken hoe serieus het is.
We horen graag van je ervaringen.



IAF is een kleine ISP die volgens mij goed aangeschreven staat en redelijk bekend is in de regio. Het bedrijf is ouder dan sommige posters op WHT ;) Ze adverteerden jarenlang trouw iedere maand in C'T (geen idee of ze dat nog steeds doen). Het Twents Datacentrum ken ik niet maar ik vermoed dat het een kleinschalig datacentrum is, met de voor- en nadelen die daarbij horen.
En nog steeds! Misschien dat ze beter kunnen adverteren op WHT. Is nog goedkoper ook. ;)

10784

Spyder01
19/04/13, 15:28
IAF stond altijd goed bekend inderdaad. Kleine speler waar je eigenlijk nooit zo heel veel over hoort. Vroeger nog wel op regelmatige basis contact met Leon Pierik gehad i.v.m. een gezamenlijke klant. Wel geschikte partij toendertijd in ieder geval.

ximple
22/04/13, 20:02
Een keer langs rijden kan nooit plaats. Ik zit bij een kleiner DC maar ben heel tevreden! Echter is een fallback locatie nooit een overbodige luxe.