PDA

Bekijk Volledige Versie : Webhosting portfolio website



Joost_
05/04/13, 08:29
Goedemorgen,

Ik ben nieuw op dit forum en weet niet of hier al een topic voor is aangemaakt maar ik ben op zoek naar een webhosting provider voor mijn portfolio website.

Nu heb ik al op enkele websites en vergelijking sites gekeken maar mijn keuze wordt er niet makkelijker op.
Op deze vergelijking websitehttp://www.host-reviews.nl/webhosting-vergelijken-medium/ staat een overzicht van een aantal webhosting aanbieders.
Nu wil ik natuurlijk een goede en betrouwbare webhosting maar het liefst ook niet te veel uitgeven. Versio biedt in dit opzicht een meeste voor de laagste prijs maar ik vind het een beetje verdacht goedkoop als je het met de rest vergelijkt. Vandaar dat ik hier terecht ben gekomen.

Kan iemand mij misschien op weg helpen met het maken van de juiste keuze?

Alvast bedankt voor enige informatie.

Groeten

Joost

vDong
05/04/13, 12:37
De genoemde website is een heel beperkt klein lijstje. De focus ligt ook erg op prijs en je hebt gelijk met je gevoel van "te goedkoop".
Wij kunnen je geen partij aanraden, omdat dit een forum is vol met partijen die dit aanbieden.

Je kan om een aanbieding vragen op het aanbiedingen gevraagd forum. Of je kan hier doorvragen over waar je op moet letten.

Joost_
05/04/13, 12:47
Ja het zijn 6 a 7 webhosting aanbieders inderdaad maarja je hebt er tegenwoordig zo ontzettend veel. Bedankt voor het bevestigen van mijn gevoel... niet van de goedkoopste uitgaan dus... Ik ga nog even verder kijken:) Bedankt voor je reactie in ieder geval

Medevso
05/04/13, 12:47
Denk dat op een forum voor webhosters dat veel voor eigen parochie gaan preken. Maar zou afgaan op gebruikers ervaringen.
Heb je al op ispgids.com gekeken? Volgens mij hebben ze daar een top25 en in ieder geval veel gebruikers ervaringen!
Succes met je zoektocht en website!

Joost_
05/04/13, 14:04
ja op ispgids.com had ik al wel gekeken en wat informatie tot me genomen maar wist niet dat er een top 25 was...

Over het hoofd gezien misschien... Zal eens even gaan kijken:) En ontzettend bedankt ik zal het nodig hebben denk ik;)

Mark17
05/04/13, 16:08
Kijk ook naar bedrijven die al een aantal jaar bestaan en kijk ook naar de ondersteuningsmogelijkheden die ze bieden. Sommige partijen bieden enkel ondersteuning per email en anderen kun je bellen en het probleem voorleggen (ook buiten kantooruren in bepaalde gevallen). Stuur anders een paar hosters een vraag en kijk hoe ze reageren en ga voor een partij waar je je prettig bij voelt.

Afhankelijk van het type portfolio kun je ook nog kijken naar hosters die voor jou relevante zaken ondersteunen. Stel het is een portfolio site met wat je ontwikkeld hebt in PHP, dan zou ik kijken naar een hoster die dat ondersteund. Op deze manier steun je indirect wat je zelf weer gebruikt.

Dit zijn enkele algemene tips.

ronaldvanhoeven
03/05/13, 22:31
Beste Joost,
Prijs is niet het belangrijkste. Bel 1, 2 of 3 bedrijven die allemaal niet te duur zijn en ga op je gevoel af. Hoe wordt je geholpen / te woord gestaan. Er zijn honderden hosters die je goed kunnen bedienen voor een redelijke prijs.

Groet,

Ronald