PDA

Bekijk Volledige Versie : prn.xxx?



ianx
21/03/13, 13:54
Hallo!

Mijn vraag gaat over de domeinnaam prn.xxx. Recent geregistreerd, nadat de vorige eigenaar de domeinnaam heeft laten verlopen. Hij vroeg er $10k voor op Sedo.

Nu heb ik er forumsoftware op geinstalleerd, en laat er de hele dag door een RSS feed (ifriends affiliate via clickcash.com) op leeg lopen. Ik probeer via een feed naar Twitter (@weloveprn) wat traffic te genereren. Tot nu toe trekt dat vooral zoekrobots. (viespeuken) Nog geen resultaten geboekt verder.

Ik heb eigenlijk geen idee wat ik er verder mee moet :)

Jullie?

WebMeso
21/03/13, 14:10
Wat is nou je vraag? Of wij zo vriendelijk zijn om een businessplan voor je te maken?

ianx
21/03/13, 15:04
Als je ervaring hebt met het ontwikkelen van een website op een adult domeinnaam zou ik al blij zijn met een of twee tipjes :)

WebMeso
21/03/13, 15:10
Nee, geen ervaring. Maar zoals bij elke branche is het belangrijk om bijvoorbeeld met iets nieuws of unieks te komen om je te kunnen onderscheiden.

Samengevat: unique selling point.

getindexed
25/03/13, 22:32
Leuke domein naam maar ook niet meer dan dat :-) Dat hij verlopen is zegt natuurlijk ook wel iets over de winst die de vorige eigenaar er uit haalde. Wellicht kun je hem kwijt aan een concurrent. Of schakel domain brokers in?

ronaldvanhoeven
11/05/13, 12:04
Als je er ondertussen nog niets mee gedaan hebt, zou ik het op jouw beurt te koop zetten.