PDA

Bekijk Volledige Versie : Voorraadbeheer in combinatie met website, graag jullie advies.



wildwildweb
12/03/13, 23:20
Beste members, ik zit met een probleem. Ik wil een website opzetten die verbonden is aan een vooraadbeheer systeem voor een winkeltje.
dus als ik iets verkoop of inkoop dat het dan ook direct op de onlineshop website wordt aangepast. weet iemand wat de beste oplossing hiervoor is ?

ik dank jullie alvast voor advies / idee

systemdeveloper
12/03/13, 23:22
Programmeur inhuren die voor je kan kijken wat de mogelijkheden voor integratie zijn (bv. bestaande api, direct in de db aanpassen, oid) en het vervolgens te implementeren in je website.

wildwildweb
12/03/13, 23:45
Programmeur inhuren die voor je kan kijken wat de mogelijkheden voor integratie zijn (bv. bestaande api, direct in de db aanpassen, oid) en het vervolgens te implementeren in je website.

Het punt is dat ik niet eens weet waar ik moet beginne, welke systeem met welke koppelen, programeur is geen punt ik heb goede programeurs ter beschikking, maar ik ben meer op zoek naar de ervaringen, wat het beste is, zeg maar welke systeem zou dan moeten draain in de winkel, en welke systeem moet de website zijn ? open source ? of zijn er commerciele goede oplossingen ?

Ik weet nog van niet zo lang geleden, magenden en joomla hadden een aparte tak die dat kantenklaar aanbod. dus een soort kassa voorraad beheer die gekoppeld was met joomla site ?

de dolibar had ik aantal maanden geleden nog geinstalleerd, daarmee kan men dat gedeeltelijk ook doen, maar die systeeem is toch wat ingewikkelder, en niet echt van deze dag vind ik zelf.

systemdeveloper
13/03/13, 00:24
Ah, ik dacht dat je dat winkelsysteem al had en de website alleen nog moest bouwen en koppelen.

Wat je kunt doen is 'gewoon' magento (of een andere online shop) pakken en je de website bouwen. En, in plaats van een bestaand pakket te zoeken en (wellicht ingewikkelde) koppelingen ertussen te knutselen, vervolgens je programmeurs een stukje maatwerk laten bouwen voor het voorraadbeheer gedeelte. Dat hoeft niet zo ingewikkeld te zijn (afhankelijk van je wensen natuurlijk).
Magento zal vast ook wel iets m.b.t. voorraadbeheer hebben, maar dat weet ik verder niet.