PDA

Bekijk Volledige Versie : Freelance klus: backups



ronaldlanda
12/03/13, 15:47
Hallo,

Wij zijn een ISP met op dit moment 4 VPS servers. 1 development server, 2 productie servers en een backupserver. Wij zoeken iemand die onze vrij specifieke backup wensen goed kan realiseren. We willen van iedere server, van iedere database, dagelijks een backup, en dat die gekopieerd worden naar onze backup server, en dat ze van de laatste x aantal dagen (instelbaar) bewaard blijven.

Als je denkt dat je dit goed kunt uitvoeren en ons hiermee kunt helpen, neem dan contact met ons op. Als de klus goed loopt en we zijn tevreden, kunnen er nog meer klussen volgen.

Met vriendelijke groeten,

Ronald Landa
RedPebble.

Tagnet
12/03/13, 16:14
MOD EDIT: KNIP! Lees de regels erg snel door zou ik zeggen...

Pantsy
12/03/13, 16:30
Ik heb het topic verplaatst naar het juiste forum.

Apoc
12/03/13, 20:02
Beste Ronald,

Heb je eventueel interesse in exact hetgeen je omschrijft, maar dan gebaseerd op een hosted oplossing (waarbij de backups dus niet op jullie backup server opgeslagen worden, maar op een beveiligd backup platform)?

resultaat2012
12/03/13, 21:40
Ronald,

Wij kunnen u een perfecte oplossing aanbieden. Neem even contact met ons op voor de mogelijkheden.

Mvg Maikel
Info@net-ict.n

vDong
12/03/13, 23:42
Willen jullie een backup oplossing op jullie eigen systeem,of een backup die door ons geregeld wordt?
Beide is leverbaar. Graag verduidelijking.

Mikey
13/03/13, 11:51
Beste Ronald,

Met meer dan 10 jaar ervaring op de commandline, weet ik zeker dat ik kan toveren met de wensen die je hebt. Ik kan een complete custom oplossing voor je neerzetten inclusief rapportages, retentie etc etc.

Met vriendelijke groet,
Mike Hoffs

Mark17
13/03/13, 15:20
Beste Ronald,

Wij van SinnerG kunnen u hier zeker mee van dienst zijn. Zowel het eenmalig instellen op uw hardware als een oplossing waarbij wij vervolgens ook het beheer voor u verrichten is mogelijk. Daarnaast is het ook mogelijk de backups naar ons platform te maken.

U kunt ons bereiken op:
info@sinnerg.nl en 020-8511400

Met vriendelijke groet,
Mark Scholten

ronaldlanda
13/03/13, 21:24
Bedankt voor jullie reacties! Wij gaan een keuze maken tussen de aanbiedingen.

Met vriendelijke groeten,

Ronald Landa.