PDA

Bekijk Volledige Versie : www.sudus.nl



Ijsbox
20/02/03, 16:42
Alle comentaar is welkom....
owja ff ter info ik ben pas sinds kort bezig met de site dus er zitten vast nog wel fouten in.

owja de URL is dus http://www.sudus.nl

WebBizz
20/02/03, 17:52
Ziet er fris, netjes en overzichtelijk uit. Inhoudelijk: ik zie het nut niet zo in van pakketten van 1 en 2 MB.

KriSiS
18/10/03, 04:02
sorry hoor.. maar deze site/lay-out is gewoon rechtstreeks gejat uit een webtemplate.. weet url van orgineel zo niet meer maar goed..
zou hem binnen kort wel ff opzoeken als dat nodig is...

XiXor
18/10/03, 10:27
jah idd....

Die staat op http://www.freelayouts.com

Hij is alleen een beetje aangepast dit kan ik geen eigen design noemen.... Het enige wat je zelfgemaakt hebt is de tekst + het logo en dat logo is in paint gemaakt man....Echt lelijk

Santario
18/10/03, 14:10
Ik denk dat Ijsbox meer heeft aan opbouwende kritiek XiXor...

Cybafish
18/10/03, 14:25
Ik vind je prijzen een beetje uit verband gerukt:

€7 p/m voor 10mb diskspace en 10gb dataverkeer en vervolgens €75 p/m voor 100mb diskspace en 10gb dataverkeer. Denk niet dat je daar veel klanten mee gaat krijgen..

rq
18/10/03, 15:45
Origineel geplaatst door Santario
Ik denk dat Ijsbox meer heeft aan opbouwende kritiek XiXor...
Opbouwende kritiek? Waar heb je het over? Het is een GRATIS template, als ik hier opbouwende kritiek op zou geven zou ik waarschijnlijk meer tijd kwijt zijn dan de 'maker' met het aanpassen van de site. En ik ben denk ik niet de enige die hier zo over denkt.

FSCJasper
18/10/03, 16:00
Origineel geplaatst door Cybafish
Ik vind je prijzen een beetje uit verband gerukt:

€7 p/m voor 10mb diskspace en 10gb dataverkeer en vervolgens €75 p/m voor 100mb diskspace en 10gb dataverkeer. Denk niet dat je daar veel klanten mee gaat krijgen..

Volgens mij is pakket van € 7,- met 1 gig data, niet 10 ;) . Verder vind ik layout niet zo mooi,en ook volgens mij uit een template geplukt. Als ik jouw was zou ik maar een echte designer inzetten..

Cybafish
18/10/03, 16:51
Weet ik, typfout :) Dan nog is het asociaal duur voor wat je krijgt. (vind ik)

Pantsy
18/10/03, 17:03
Misschien omdat je alleen prijsgericht kijkt, kwaliteit/service is er ook nog.

Ijsbox
18/10/03, 18:45
Origineel geplaatst door KriSiS
sorry hoor..

krisis doe jij aan web archeologie? een draadje na 8 maanden weer gaan aanvullen is een hele prestatie!

Xixor nee het logo komt niet uit paint. Meer is niet altijd beter....

En inderdaad zoals TrancePitt schrijft is er meer in het leven dan lage prijzen... als ik bij rackshack een celeron huur kan ik ook voor bodem prijzen webspace aan gaan bieden, maarja dat garandeert niet echt de continuiteit....

Rik
18/10/03, 20:18
Sudus is een jong en dynamisch internet bedrijf.


Leer dit nu eens af mensen... er zijn inmiddels 231.854 websites die zo beginnen ;)

BE ORIGINAL :D

iFast
22/10/03, 22:22
offtopic: ik ben ook bezig met een nieuwe welkoms tekst ;) is nog best wel pittig.

ontopic: Ik vind de site te saai en te standaard. Als ik jou was zou ik een beetje gaan rondkijken hier op dit forum en kijken hoe andere hostings sites eruit zien. Vaak stukken orgineler (er zijn inderdaad uitzonderingen) en met een profesioneler uitstraling (niet dat die van jou niet orgineel is ).

roland
22/10/03, 22:54
er zijn inmiddels 231.854 websites die zo beginnen

weet je zeker dat het er geen 231.855 zijn?

ontopic:

persoonlijk vind ik het er erg simpel uitzien (lees: geen uitstraling). Betekent niet dadt je afbeeldinging moet gaan gebruiken, kleuren doen al heel veel.

op de producten pagina zou ik onder de headers (bv Dedicated hosting) een lege regel doen zodat het er niet opgepropt uit ziet.