PDA

Bekijk Volledige Versie : Het nieuwe cPanel X4 Theme



Domenico
05/03/13, 17:23
http://themes.cpanel.net/x4/ (http://wht.to/W2sWq2)

Wat vinden jullie er van?

EncryptedBrain
05/03/13, 18:46
Ziet er wel OK uit. Bezig te installeren maar krijg het nog niet tevoorschijn getoverd.

IT-worX
05/03/13, 21:56
Eerste dat mij opvalt : men toont het shared IP address maar ik zie enkel een ipv4 adresje. Hoe zit dat met CPanel en ipv6?

EncryptedBrain
05/03/13, 22:09
ipv6 begint wel een drama te worden bij cPanel. Keer op keer andere smoesjes.

Apoc
06/03/13, 10:09
Hoe zit dat met CPanel en ipv6?

Deze nieuwe skin had uiteraard een hogere prioriteit. IPv6, ach ja, dat komt nog wel een keer.

Flaxe_eu
06/03/13, 10:54
Ja Cpanel is voor ons EOL.
Future request word niet echt op gereageert en ipv6 heeft 0,0 prio lijkt het wel
Steeds meer klanten vragen hierom.

Maarja daar in tegen loopt directadmin nogal achter qua skin. maar die zijn te koop.

dreamhost_nl
06/03/13, 12:00
Nog niets mee gedaan (is nog in Alpha versie), maar ziet er wel aardig uit.

polle@vip.nl
06/03/13, 14:14
Let op: ipv6 bij cPanel, tricky. Mooi initiatief nu nog vloeiend!

joriz
06/03/13, 14:40
Het nieuwe thema is zeker een verbetering omdat het thema goed overweg kan met desktop, tablet en smartphone.
Al vind ik de kleuren wat saai heb ik begrepen dat de kleuren makkelijk te zijn aan te passen naar je eigen huisstijl.

Betreffende de IPv6 kritiek duurt het geheel IPv6 implementeren in cPanel veel te lang. Dit wil nog niet zeggen dat IPv6 nu totaal niet werkt. Je kan gewoon zelf handmatig een IPv6 adres toevoegen aan de server en dan voor de services (zover dit nog niet aanstaat) IPv6 aanzetten in de betreffende .conf bestanden.

Pantsy
06/03/13, 15:57
Als je echt cpanel met ipv6 wilt, dan kan je dat zelf realiseren inderdaad. Je wilt graag dat alles werkt met één klik op de knop, cpanel is daar wel mee bezig maar het is ronduit lastig om voor hun het voor de klant zo te maken dat het daadwerkelijk maar één druk op de knop is.

Apoc
07/03/13, 17:24
Als je echt cpanel met ipv6 wilt, dan kan je dat zelf realiseren inderdaad. Je wilt graag dat alles werkt met één klik op de knop, cpanel is daar wel mee bezig maar het is ronduit lastig om voor hun het voor de klant zo te maken dat het daadwerkelijk maar één druk op de knop is.

Eh, ja. Zo kan je alles rechtpraten. Je kan natuurlijk ook zelf de webserver en overige services installeren en dan heb je heel cPanel niet meer nodig.

Dat het lastig te realiseren is.. alle andere control panels hebben het al jaren. Ze zijn er gewoon veel te laat mee begonnen. Ik heb het er al zeker 6-7 jaar over met ze en ze zijn er nu pas enkele maanden mee bezig.

Domenico
07/03/13, 17:38
Jongens deze thread gaat over X4, het nieuwe cPanel theme, niet over IPv6 implementatie. Ja dat is belangrijk maar daar is een andere thread voor, namelijk deze -> http://www.webhostingtalk.nl/cpanel/177031-wil-jij-ook-ipv6-support-cpanel-stem-hier-cpanel-site.html

Ik ga er ook even vanuit dat het team wat verantwoordelijk is voor het grafisch aspect niets van doen heeft met IPv6. :)

Deag
07/03/13, 20:47
Ziet er netjes en overzichtelijk uit, zeker een verbetering.