PDA

Bekijk Volledige Versie : TIP 2 te koop (Inkomsten = 1428 euro/m!) + bewijzen



mohamedboul
03/03/13, 17:35
TIP 2 te koop (Inkomsten = 1428 euro/m!) + bewijzen
--------------------------------------------------

Nota: Voor wie interesse heeft en bewijzen wenst, gelieve dit per e-mail aan te vragen op info@mbclicks.be.

Hier tip 2 uit mijn lijst van succesvolle partnerprogramma's.

Het is een programma aangeboden via Zanox en die op het eerste gezicht niet zo aantrekkelijk lijkt omdat er zo meerdere in de lijst te vinden zijn. Maar de conversie is verbazend goed, en dat heeft me netto 1428 euro in 1 maand opgebracht. Dat komt omdat de landingspagina goed in elkaar zit, wat in mijn ervaring de beslissing van de bezoeker sterk beïnvloedt.

Belangrijk om te weten:

- Ik promoot het programma niet meer, omdat ik met dezelfde bezoekers meer uitbetaald krijg bij een ander programma (wordt niet meegedeeld). De informatie over het 'minder goede' programma incl bewijs van uitbetaling mag dus gekend worden.
- De uitbetaling betreft dus geen recente periode (mail voor de bewijzen).
- Het aantal bezoekers dat ik naar het programma gestuurd heb ligt op gemiddeld 200 bezoekers per dag.

Extra informatie over het partnerprogramma:

De bezoekers kunnen zich online aanbieden voor meerdere producten en voor elke succesvolle aanmelding krijg je betaald. Keuring en uitbetaling worden snel geregeld.

Wat de koper mag verwachten:

- Alle informatie over het affiliate programma
- Bewijs van uitbetaling (Zanox creditnota)
- Kopie van rekeninguittreksel (online banking van ING)
- De belangrijkste zoekwoorden waarmee bezoekers werden verkregen via de organische zoekresultaten

Prijs: 200 Euro excl btw (factuur wordt standaard per e-mail verstuurd, tenzij anders gewenst)

Nota: Voor wie interesse heeft en bewijzen wenst, gelieve dit per e-mail aan te vragen op info@mbclicks.be.