PDA

Bekijk Volledige Versie : Magento front-end ontwikkelaar



Anoniem
27/02/13, 10:25
Ik ben namens een relatie op zoek naar een Magento front-end ontwikkelaar. Het gaat om een webshop voor de verkoop van hardware. Hij wil voornamelijk dat de layout/design/configuratie geregeld wordt en bij voorkeur dat hij dus enkel nog maar de producten hoeft in te laden en aan de slag kan.

Voor nu ben ik enkel op zoek naar een (grove) prijsindicatie. Als er meer info nodig is, verneem ik dat graag.

resultaat2012
03/03/13, 11:47
Beste,

Heeft u al een geschikte ontwikkelaar gevonden?

Neem even contact op met ons voor de mogelijkheden.

Mvg maikel

Anoniem
05/03/13, 13:05
Heeft u al een geschikte ontwikkelaar gevonden?

Nope. Bijster weinig reacties.


Neem even contact op met ons voor de mogelijkheden.

Zie: "Voor nu ben ik enkel op zoek naar een (grove) prijsindicatie" - gaarne in dit topic posten. De verwachtingen zijn laag, er hoeft geen bijzonder design geimplementeerd te worden. Als je verder info nodig hebt, graag de vragen in dit topic stellen.

patrickekkel
05/03/13, 13:37
Voor het omzetten van psd naar een magento template beginnen bij ons de prijzen vanaf 250 euro excl btw
Configuratie zal toch op uurbasis gebeuren en ons uur tarief zit op 50 euro excl btw per uur.

En wat betreft het maken van een design dat ligt ook totaal aan de wensen van de klant.
Het ene design zal 250 euro kosten en het andere zou 10k kunnen kosten.

Een fixed prijs is mogelijk maar dat is geheel afhankelijk van het project

Meer informatie kan u krijgen via info@uscn.nl

magentohosting
05/03/13, 13:44
Ook wij kunnen u hierbij van dienst zijn.
Zoals patrickekkel ook al aangeeft, kunnen de prijzen nogal verschillen per persoon.
Wij kunnen werken met een uurtarief maar ook op fixed prijs.

Voor de precieze details en de wensen van u relatie, kunt u het beste even contact opnemen met mijn collega Gijs.
Zijn e-mailadres is gijs[at]360ecommerce.nl. Mocht u liever telefonisch contact wensen, kan dat natuurlijk ook. Bel daarvoor even naar ons kantoor (085 85 00 198).

Overigens is Gijs (evenals een aantal andere collega's van mij) een Magento Certified Developer. Voor alle Magento zaken ben je bij ons dus welkom!

Anoniem
06/03/13, 10:23
Ik zal het nog maar eens herhalen:


Zie: "Voor nu ben ik enkel op zoek naar een (grove) prijsindicatie" - gaarne in dit topic posten. De verwachtingen zijn laag, er hoeft geen bijzonder design geimplementeerd te worden. Als je verder info nodig hebt, graag de vragen in dit topic stellen.

Als je dus meer informatie nodig hebt om een prijsindicatie te kunnen geven, stel die vragen dan hier.

Het gaat om een eenvoudige webshop;

- Zeer eenvoudig design. Witte achtergrond en tabelletjes in een kleurtje, veel meer dan dat hoeft het niet te zijn. Er is reeds een logo.
- Backend configuratie dusdanig dat de webshop eigenaar enkel de producten hoeft te uploaden en aan de slag kan.

Indien er meer informatie nodig is, verneem ik dat graag in dit topic.

resultaat2012
12/03/13, 21:45
Beste,

Voor circa 2000 ex btw kunnen wij voor u een webshop ontwikkelen. Prijs is puur ter indicatie. Kan omlaag of omhoog gaan.

Mvg Maikel