PDA

Bekijk Volledige Versie : Hosting voor Joomla+Virtuemart/Magento



cc2001nl
08/02/13, 17:24
Momenteel ben ik bezig met het opzetten van een webwinkel. Ik wil hiervoor Joomla+virtuemart of Magento gaan gebruiken. Nu vragen deze systemen wel wat van de hosting en de webwinkel moet natuurlijk niet al te langzaam zijn.

Heeft iemand ervaring met een hostingbedrijf die deze pakketten goed kan hosten voor een redelijke prijs?

RichardVD
08/02/13, 17:54
Op dit forum vindt je voornamelijk webhosters, een deel daarvan kan je voorzien van hosting voor Joomla+virtuemart of Magento. Een objectief antwoord zul je hier dus niet krijgen. Je kunt een topic openen in het aanbiedingen onderdeel als je offertes van diverse partijen via het forum wilt ontvangen.

Joomla met Virtuemart vraagt overigens een stuk minder van de hosting dan Magento. Als je serieus aan de slag wilt gaan zou ik zelf kiezen voor Magento. Magento is op dit moment het meest populaire systeem.

4service
08/02/13, 19:53
Inderdaad wat RichardVD zegt ga Magento en alternatief is OpenCart. Erg snel en minder complex als Magento.

Suzanne - Byte
22/02/13, 14:03
Welkom Suzanne, lees eerst even de regels door van WHT en post daarna gerust verder. Wij van wc eend word niet gewaardeerd :)

DataCT
27/02/13, 20:10
Een andere aanrader: Prestashop. Magento is zoals gezegd inderdaad een zwaarder pakket, OpenCart en Prestashop zijn prettige pakketten om mee te beginnen. Een echte afrader: Joomla met VirtueMart. Zoek anders even naar een demo van een van deze pakketten dan kun je eerst kijken of je het wat vindt.

ximple
01/03/13, 23:52
Ik heb eigenlijk 2 redenen waarom ik Joomla met Virtuemart af kan raden.

1. Joomla is als CMS gebouwd en wordt dus pas samen met het gebruik Virtuemart bruikbaar als webshop. Magento en OpenCart zijn gebouwd als webshop software.
2. Elke maand worden er bij ons wel Joomla websites gehackt. Elke keer omdat gebruikers net even vergeten die ene module te updaten of omdat updaten achterwege blijft omdat er weer eens geen nieuwe versie is danwel dat deze nieuwe versie niet goed samenwerkt met andere modules.

Magento is een heel mooi pakket, maar het is zoals hier benoemd wordt wel zwaar. Een goede hosting omgeving voor Magento kost wat, en dat moet je wel meteen kunnen terug verdienen.

polle@vip.nl
06/03/13, 14:37
Jarenlang bij http://www.vuresolutions.nl diensten afgenomen. Uistekend geweest altijd. Helaas ivm tijdgebrek gestopt met activiteiten., zeker aan te raden in iedergeval!

Domenico
06/03/13, 15:41
Jarenlang bij http://www.vuresolutions.nl diensten afgenomen. Uistekend geweest altijd. Helaas ivm tijdgebrek gestopt met activiteiten., zeker aan te raden in iedergeval!

Vure Solutions? Nou die partij is gewoon failliet dus dat lijkt me geen goed advies.

jeroenedig
06/03/13, 16:36
Kijk eens op www.disney.com. Alleen zal ik opencart gebruiken ipv Magento alleen, omdat Magento zoveel vereist en opencart (vind ik) ook beter mee te werken is.