PDA

Bekijk Volledige Versie : Woud van providers - php/ruby/procmail/email scanning



ktukker
03/02/13, 17:16
Goedendag,

Wegens het opzeggen van een contract voor co-location (diensten zijn afgebouwd), ben ik op zoek naar een 'kleinere' oplossing voor mijn basis internet hosting behoeften. Het woud van providers is echter zo gigantisch groot, dat ik een aantal tips hoop te ontvangen voor partijen die onderstaande diensten scherp kunnen aanbieden:

* ssh shell toegang
* Mail via procmail configureerbaar
* MailDir toegankelijk (ivm migratie zeer grote historische mailbox)
* email scanning door bijv amavis / clamav
* kan evt fungeren als SMTP smart relay
* Webhosting (multi domain, ssl) - PHP en Ruby

Traffic volume is laag (voornamelijk persoonlijk gebruik).

Zoals gezegd, tips zijn welkom!

-Klaasjan

t.bloo
03/02/13, 18:37
Dat wordt dan een virtual private server (VPS). Voor jailed SSH toegang op een shared platform zijn nog wel aanbieders, maar ruby wordt al lastiger en procmail is ook een beperking.

Mark17
03/02/13, 18:39
Aangezien hier veel hostingproviders actief zijn op dit forum verwacht ik niet gauw een antwoord op de vraag of ze iemand willen adviseren (naar jezelf verwijzen in dit forum onderdeel mag niet).

Gezien de wensen denk ik dat een (managed) VPS mogelijk ook nog een goede optie is, heb je hier al aan gedacht? Dan is vaak meer mogelijk en kan de omgeving op jouw eisen afgestemd worden.

Mogelijk is het handig om een aanvraag te doen in het forum onderdeel dat daarvoor bestemd is. Als je de aanvraag met alle wensen (incl. schijfruimte) en de opties waar je voor openstaat of wat je absoluut niet wilt noemt dan kun je op dit forum vast een passend aanbod krijgen.

ktukker
03/02/13, 18:46
Bedankt voor de tip en info. Ik zal een post samenstellen voor het nadere forum ;

-Klaasjan