PDA

Bekijk Volledige Versie : Bereikbaarheid en support bij storing



Bobo123
16/01/13, 21:06
Ik ben student en ondernemer, dat valt prima te combineren.
Helaas kan ik alleen niet 24/7 bereikbaar zijn voor storingen en dat zou ik wel graag willen.
Zijn er partijen die dit aanbieden? Ik bedoel secondaire support / bereikbaarheid. Ik heb Evoswitch benaderd omdat ik daar de servers huis, zij werken helaas alleen voor directe klanten.
Ik ben overigens een kleine partij, het gaat om een aantal (4) vps servers, gemiddeld zijn er 3 incidenten per jaar. Maar stel dat er iets gebeurd als ik in tentamen zit dan moet dat natuurlijk opgevangen worden. Graag jullie feedback / tips / suggesties. Dank

patrickekkel
16/01/13, 21:19
Dan zal je al iemand hebben die al bij jou server moet kunnen.
En daar goede afspraken mee maken.

Awerso
16/01/13, 22:09
Je geeft aan dat het op vps servers gaat, heb je deze gevirtualiseerd op eigen hardware of huur je deze in?
Aangezien je zelf ook al aangeeft dat je niet direct klant bent bij evoswitch zou ik altijd je huidige leverancier(s) benaderen in hoeverre ze iets kunnen betekenen voor je.

Stewie
16/01/13, 22:44
Er zijn diverse hosters die daarvoor die typische Indiase callcenters voor inschakelen. Als die vertrouwd zijn met jouw systemen en jij voelt je comfortabel om hun alle toegang te geven, why not. Maar grote kans dat zij alleen de issue noteren (yes yes, I understand, call you back we will) en jij het dan weer zelf op moet lossen.

Apoc
17/01/13, 10:10
Ja, er zijn partijen die je services pro-actief kunnen beheren, en eventueel ook support aan eindklanten kunnen bieden. Waarschijnlijk zul je je servers dan wel bij de betreffende partij moeten onderbrengen.

Plaats hier eens een aanvraag: http://www.webhostingtalk.nl/aanbiedingen-gezocht/

gjtje
17/01/13, 22:55
Je hosting partij al gevraagd? Ik neem aan dat zij sowieso mensen 24/7 hebben zitten voor support.

Apoc
18/01/13, 11:18