PDA

Bekijk Volledige Versie : Hostnet heeft altijd problemen



HostStoring
10/01/13, 21:30
Helaas moet ik melden dat hostnet vaak storingen heeft waardoor mijn website of niet bereikbaar of extreem traag is. Ik heb Hostnet hierover benadert, maar telkens hoor ik "We hebben storing". Blijkbaar hebben ze dagelijks storing. Zelfs 2 euro per 100 jaar is duur.

Sinds een week is mijn website heel erg traag. Toen ik ze benaderd heb zeiden ze weer "We hebben storing". Maar nu is mijn website niet alleen traag, maar onbereikbaar.
Hostnet is volgens mij een amateuristische groep die veel websites stopt in een zeer oude een trage machine.

Ik ben opzoek naar een shared hosting die professioneel is en hoop dat jullie mij tips geven.

DiederikL
10/01/13, 21:35
Ik zou je adviseren om je wensen kenbaar te maken in een ander forum onderdeel: http://www.webhostingtalk.nl/aanbiedingen-gezocht/. Vermeld er ook even bij hoe groot je website is, hoeveel trafic de website genereerd, welke programmeer taal (php/asp) is gebruik etc.

Cybafish
11/01/13, 12:42
Zoek naar een bedrijf dat spullen in eigen beheer heeft. Geen reseller van een reseller. Des te dichter je bij de bron zit, des te flexibeler de leverancier vaak kan zijn. Vraag ook om een proefpakketje en verdiep je in de verschillende control panels en hun voor- en nadelen.

Vanderblom
17/01/13, 21:55
Zoek naar een bedrijf dat spullen in eigen beheer heeft. Geen reseller van een reseller. Des te dichter je bij de bron zit, des te flexibeler de leverancier vaak kan zijn. Vraag ook om een proefpakketje en verdiep je in de verschillende control panels en hun voor- en nadelen.


Wil je nou suggereren dat hostnet een bedrijf is dat geen eigen apparatuur heeft?
Ik sta het rack naast hostnet in eunetworks, en het is gewoon hun eigen apparatuur hoor (wat ze natuurlijk zelf beheren) ;)

Cybafish
17/01/13, 23:23
Nee, dat bedoel ik niet. Misschien was ik dan onduidelijk.

Ik raad TS aan om --als hij overstapt-- in ieder geval een beetje te filteren. Daarvoor droeg ik enkele aandachtspunten aan.

ximple
21/01/13, 21:45
Helaas ook vervelende klachten van klanten van Hostnet meegekregen. Servers zijn soms erg traag en het is zelf gebeurd dat er ineens een .htaccess file verdwenen was. Erg vervelend als een website hierdoor onbruikbaar wordt.

resultaat2012
28/01/13, 10:16
Maak de juiste keuze en wees kritisch met het selecteren van een nieuwe hosting firma

HostStoring
30/01/13, 14:30
Ik ging naar Hostnet omdat ze zeer goedkoop zijn, zeiden ze. Later blijkt dat ze heel erg duur zijn. Hun kwaliteit is een drama. Mijn website was extreem traag en iedere keer als ik ze benader zeggen ze: "Het is een normale snelheid van een WP wesbite". Wanneer ik ze vraag of ze Gzip willen aanzetten, zeggen ze dat dit niet kan in een shared hosting. Soms is mijn website een dag lang niet online. Storing hebben ze te vaak.

Ik ben nu bij een andere hostingprovider die goedkoper is dan Hostnet, maar qua kwaliteit 10 keer beter. Mijn huidige provider is niet de beste, maar veel en veel beter dan hostnet. Mijn website is veel sneller dan bij Hostnet.
Ik wil Hostnet niet zwart maken, maar ik wil ook niet dat mensen zomaar hun geld weggooien. Hostnet = Drama = geldrovers. Zoek goed op het internet en blijf uit de buurt van Hostnet en mijndomein.