PDA

Bekijk Volledige Versie : Memory + Kavel servers en diversen te koop.



Pantsy
04/01/13, 01:35
Onderstaande hardware staat helaas nog steeds in de weg en daarom word het weer in de verkoop gezet, van de servers + overige is een kavel gemaakt... het moet echt weg.

#50 Memory:
Samsung: 4GB 4Rx8 PC3 - 8500R - 07 - 10 - H0 - P0
Type nummer: M393B5173EHD - CF8

met heatsinks om de memory modules heen, ze komen uit poweredge blades, uitermate geschikt voor dell blades of de R7/9xx series.

Per stuk worden ze niet verkocht, minimale afname zal toch 4 stuks bedragen en de voorkeur gaat uit naar kwantum afname (alles in 1x). In totaal zijn er 32 stuks beschikbaar, verzenden vormt geen probleem, dit kan via postnl/ups/fedex maar dit zit niet in de prijs inbegrepen.

75 euro voor 4 stuks
140 euro voor 10 stuks
400 euro voor 32 stuks

Volgende servers zijn te koop in één kavel: VERKOCHT


Informatie:

- Bieden op deze manier: #<nummer> bod/buynow, indien er meerdere items beschikbaar zijn, graag het aantal vermelden. Indien er een kavel beschikbaar is, bieden op het kavel.
- Bij biedingen telt het hoogste bod na 24 uur, tenzij de buy now prijs (indien aangegeven) is geboden.
- Het is een prive verkoop, bon is niet mogelijk, enkel bij kwantum afname kan een uitzondering worden gemaakt.
- Garantie word niet gegeven, alles is getest en werkt prima (tenzij anders staat vermeld), rotte onderdelen zijn vervangen of in de container beland. De mogelijkheid bestaat wel om de gekochte apparatuur te testen in het datacenter.
- Dell service tags configuraties kunnen afwijken, actuele hardware staat bij de server aangegeven (om zinloze vragen te voorkomen).
- Verzending per post is mogelijk voor de kleine producten, kosten zijn voor de koper.
- Kwantum afname betekend korting en geniet de voorkeur.
- Alle aangeboden items zijn per direct beschikbaar tenzij anders aangegeven.
- Alle aangeboden items liggen in Amsterdam Sloterdijk in het Tele2/Gyrocenter datacenter
- Er zijn geen foto's beschikbaar, servers kunnen lichte beschadigingen hebben aan de bovenkant (krasjes), idem voor switches en andere rack equipment.

Pantsy
05/01/13, 17:21
Niemand geinteresseerd in 15 servers en 3 apparaten voor 250,-? Het staat in de weg, hoe sneller het weg is... hoe beter.

t.bloo
05/01/13, 18:18
ah is het 1 bedrag voor het totaal... ben wel geïnteresseerd maar geen zin in ritje eindhoven-amsterdam-eindhoven

Robbert1979
05/01/13, 22:55
Das niet gek voor 250 euro :)

Mark17
06/01/13, 02:59
In 18/30/31 ben ik wel geïnteresseerd. Echter de overige hardware heb ik echt niet nodig (anders komen ze gelijk op de stapel oud ijzer te liggen verwacht ik). Ophalen bij Gyrocenter DC1 of DC2 is geen probleem, waarschijnlijk gaat nummer 30 gelijk DC2 in als ik voor de tijd een goede adapter kan vinden.

#18/30/31 (samen): 100 euro totaal (prive verkoop, geen BTW van toepassing)

Richard.77
07/01/13, 10:33
250,- geboden op servers+overig

Pantsy
07/01/13, 14:36
Top staat genoteerd, voorkeur gaat uit naar de kavel verkoop Mark. Het ligt hier simpel gezegd in de weg inmiddels.

Mark17
07/01/13, 14:44
Top staat genoteerd, voorkeur gaat uit naar de kavel verkoop Mark. Het ligt hier simpel gezegd in de weg inmiddels.

Begrijp ik, echter liggen de servers dan hier weer in de weg en verhogen ze naar mijn idee enkel de prijs. Ik heb geen behoefte thuis aan een stapel servers.

Pantsy
07/01/13, 15:09
Geheel logisch Mark, ik denk dat Richard de gelukkige zal zijn morgen.

Pantsy
08/01/13, 12:40
Kavel verkocht aan Richard, graag even een pm sturen wanneer je het wilt komen ophalen.

Memory is nog beschikbaar, tegenbod mag ook.