PDA

Bekijk Volledige Versie : VPS beheerder



Anoniem
03/01/13, 13:00
Wij zoeken een 'systeembeheerder' die ons kan helpen bij het beheer van een VPS (DirectAdmin, PHP/Mysql) afgenomen via TransIP. Wij hebben namelijk een VPS (van een klant) die spam blijkt te versturen vanaf het info mail account. Wij hebben, stom genoeg, de VPS unmanaged afgenomen bij TransIP waardoor zij ons geen ondersteuning kunnen bieden. Uiteraard moet dit probleem wel worden opgelost, maar missen wij de kennis om nu hier adequaat op te reageren. Het lukte bijv. al niet om via DirectAdmin de Administrator Settings te wijzigen om zo in ieder geval wat zaken te beperken, zo was het idee (ik krijg, zelfs als ik niets hieraan verander en direct op Save klik de melding 'Invalid values'). Inmiddels is ook het wachtwoord van het info account aangepast, maar dat heeft niet geholpen. Het account zelf lijkt dus niet gehackt te zijn (alhoewel we nog wel de klant hebben gevraagd zijn computer even na te lopen met een virusscan).

Wij zoeken dus iemand die ons hier, natuurlijk tegen betaling, bij kan helpen. Wie kan ons hierbij ondersteunen (of wie weet een partij die dat kan) en is het mogelijk om vooraf een kostenraming voor te ontvangen? Meer informatie omtrent de server en inloggegevens worden dan aangeleverd.

Alvast dank.

T. Verhaeg
03/01/13, 13:53
Wij kunnen hierin wel voorzien. Stuur gerust eens een e-mail naar t.verhaeg {apenstaartje} real-websolutions {dot}nl, dan kijken we even wat de problemen veroorzaakt en hoe deze opgelost kunnen worden.

Ic3man
03/01/13, 14:10
Ook wij kunnen u hier bij helpen. U kunt ons bereiken op 0546-714360 of een mail sturen naar sales@shockmedia.nl. We horen graag van u.

asusk7m550
03/01/13, 16:31
Dit klinkt als een hack op een website, van waaruit spam via de vps gestuurd wordt. Als wilt, wil ik wel voor je kijken.

vDong
03/01/13, 19:47
Mocht het nog nodig zijn, stuur dan gerust een email naar sales (at) ictframeworks.nl

Mark17
04/01/13, 03:01
Mocht het nog nodig zijn stuur dan gerust een email naar sales@sinnerg.nl of bel met 020-8511 400. Het eerste uur is gratis en daarna kost het 50 euro/uur, vooraf een vast bedrag voor het geheel afspreken is ook mogelijk.