PDA

Bekijk Volledige Versie : Probleemoplosser gezocht



Anoniem
23/12/12, 13:21
Sinds een aantal maanden ben ik eigenaar van de website azfanpage.nl en sindsdien loop ik constant tegen grote technische problemen aan. Ik heb dagelijks te maken met server crashes (zowel op de oude shared hosting als nu op de dedicated hosting) en ik kan maar niet achterhalen waardoor dit nu komt.

Mijn website zelf draait op Wordpress en het forum op PHPBB en het kan niet anders dan dat het probleem uit 1 van die 2 installaties komt. Nu ben ik zelf al een jaar of 6 bezig met Wordpress, maar ben ik nog nooit tegen zoiets aangelopen. Wordpress is up to date en de plugins zijn allemaal compatibel (of draaien in andere installaties ook zonder problemen). PHPBB is ook bijgewerkt tot de laatste versie, maar daarbij moet ik aantekenen dat deze installatie in het laatste jaar al naar drie verschillende servers is verplaatst.

Ik ben op zoek naar iemand die goed is in het achterhalen van de bron van de problemen. Ik snap Wordpress, maar zowel PHPBB en de hardwarematige kant van het verhaal zijn lastig. Met andere woorden: ik zoek iemand die voor mij door de server heen wil lopen om precies te vinden waar het probleem zich voordoet. Heb je dit gevonden kunnen we kijken naar oplossingen en de kosten die er aan vast zitten.

Voor de volledigheid hier nog even de server specs:


Processor: Intel Pentium D Dualcore 2.80 GHz
Schijfruimte: 1000 GB
Datatraffic: 5000 GB
Geheugen: 1 GB RAM


DirectAdmin versie: 1.42.1 - CentOS 6.3 x64
PHP versie: 5.3.19
MySQL versie: 5.5.27