PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] 16 - poort KVM (over IP) switch. KH1516i - Bieden vanaf € 100



Trimmer
21/12/12, 02:15
Afgelopen week hebben we een firmware upgrade gedaan op een 16-Poorts Altusen KH1516i KVM over IP switch (specs, zie hier (http://www.aten.com/products/productItem.php?model_no=KH1516i)). Deze upgrade mislukte door een stroompanne op kantoor, met als gevolg dat de KVM switch nu niet 100% werkt, maar hij is niet kapot.

Je kan de switch via een seriele kabel terug flashen met de tools van Altusen en daarmee het probleem vermoedelijk weer oplossen.
De KVM switch werkt lokaal echter nog volledig perfect. Je kan het IP adres enzo nog instellen via scherm + keyboard, je kan de aangesloten servers allemaal bereiken, dat werkt allemaal zoals het hoort. Je kan zelfs via het netwerk nog inloggen op de KVM switch maar die web-interface is een beetje broken als gevolg van de foute flash.

Het probleem is nu dat we zelf zo geen serieel kabeltje hebben liggen om opnieuw te flashen en bovendien gingen we deze KVM toch volgend jaar vervangen door een ander type (ivm cascading op andere KVM's van ander model en merk). Door dit probleem hebben we de KVM switch dan maar in één keer vervangen en kan deze verkocht worden.

Omwille van het probleem dat hierboven is beschreven zet ik het startbod op slechts €100.

Deze aanbieding staat enkel op WHT. Dus hoogste bieder hier is ook de hoogste bieder.

a.u.b. geen biedingen via PM sturen. Plaats ze in dit topic.

Trimmer
22/12/12, 08:43
Is het startbod te hoog?

B Buitenhuis
22/12/12, 10:05
100,00 euro

Trimmer
27/12/12, 20:06
Niemand met een hoger bod?
Indien er morgen avond geen hoger bod is mag de verkoop doorgaan aan € 100 voor "B Buitenhuis".

huizinga
07/01/13, 21:50
Ik neem aan dat ze weg zijn..?
zo niet, dan heb ik interesse.

Trimmer
07/01/13, 22:23
Inderdaad.

Deze is verkocht.

Pantsy
07/01/13, 23:58
Een slotje erop.