PDA

Bekijk Volledige Versie : Kerstkaarten



ErikKosters
14/12/12, 13:15
Ik ben van plan een grootdeel van de klanten een kerstkaart te sturen, nu kan dat natuurlijk via de bekende wegen, maar ik vroeg mij af of er hier meer goede partijen voor zijn die ook leuke prijzen hanteren. Het zal gaan om zo'n 750 kaarten welke tevens verstuurd moeten worden en ik wil er zelf zo weinig mogelijk moeite voor doen :). De NAW gegevens staan gewoon netjes in een excel bestand.

Hoor het graag!

Spyder01
14/12/12, 13:30
Je kunt eens kijken naar de meest bekende: greetz.nl (www.greetz.nl/kerstkaarten) in groot volume dalen de prijzen en is het wel interessant.
Goede, degelijke kaarten (eventueel zelf ontworpen) tegen scherpe prijzen.

Anyway, dit had volgens mij beter in de lounge kunnen staan ipv in (tweedehands) verkoop en -aankoop.

t.bloo
14/12/12, 14:19
Anyway, dit had volgens mij beter in de lounge kunnen staan ipv in (tweedehands) verkoop en -aankoop.
off-topic: de TS zoekt goedkoop en tweedehands kerstkaarten zijn natuurlijk het goedkoopst! moet je er wel zonder jaartal op de voorkant nemen...

Spyder01
14/12/12, 14:35
off-topic: de TS zoekt goedkoop en tweedehands kerstkaarten zijn natuurlijk het goedkoopst! moet je er wel zonder jaartal op de voorkant nemen...

Heel flauw ;) maar het toverde wel een glimlach op m`n gezicht :)

ErikKosters
14/12/12, 15:09
Ja bij Greetz heb ik al gekeken, betaal je via de site zo'n ~1000 euro voor dat aantal kerstkaarten. Heb ze al wel een mail gestuurd wat ze kunnen betekenen bij grotere aantallen (prijzen van de site gaan t/m 250 kaarten).

Maar mocht iemand nog een ander voorstel hebben.. :)

ErikKosters
19/12/12, 16:09
Ik heb de kaarten inmiddels al verstuurd via Greetz, met dergelijke aantallen was er gelukkig het e.e.a. bespreekbaar :)

Bedankt!

Costeijn
19/12/12, 16:45
Inmiddels ook ontvangen Erik. Bedankt!

Spyder01
19/12/12, 19:50
Mooi dat het gelukt is, zelf ook goede ervaringen mee dus was er eigenlijk niet bang voor.