PDA

Bekijk Volledige Versie : Newsnab server



Mojo
14/12/12, 11:20
Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar webhosting voor mijn newsnab server. Het lijkt mij handig i.v.m. Kuik en consorten dat deze niet in Nederland komt te staan. Heeft er iemand hier ervaring mee? Tips zijn meer dan welkom.

Gr,

M.

Randy
14/12/12, 11:40
Ik ben op zoek naar webhosting voor mijn newsnab server. Het lijkt mij handig i.v.m. Kuik en consorten dat deze niet in Nederland komt te staan.

Want auteursrecht stopt bij de grens?

Yourwebhoster
15/12/12, 09:29
Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar webhosting voor mijn newsnab server. Het lijkt mij handig i.v.m. Kuik en consorten dat deze niet in Nederland komt te staan. Heeft er iemand hier ervaring mee? Tips zijn meer dan welkom.

Gr,

M.

Het maakt niet uit waar de server staat: zolang je een Nederlander bent val je onder het Nederlands recht en blijf je strafbaar.

Apoc
19/12/12, 17:52
Want auteursrecht stopt bij de grens?

Op de grens van de EU. In Soviet Russia, movie shares you.


Het maakt niet uit waar de server staat: zolang je een Nederlander bent val je onder het Nederlands recht en blijf je strafbaar.

Ten eerste is usenet niet per definitie strafbaar (en Brein valt zo ongeveer alles aan wat theoretisch voor strafbare doeleinden gebruikt kan worden). Ten tweede denk ik niet dat het TS te doen is om strafbaarheid, maar meer om traceerbaarheid.

MediaServe
19/12/12, 18:33
Ik zou ook vooral Amerikaanse bedrijven en grondgebied vermijden.

Stichting Brein is een zielig clubje vergeleken bij de Amerikaanse dobermannen.