PDA

Bekijk Volledige Versie : Op zoek naar webdesigner



Anoniem
11/12/12, 10:17
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een ervaren Webdesigner, het liefste met ervaring in de kledingindustrie. Ik ga een webshop beginnen met kinderkleding met een hoog onderscheident gehalte. De webshop die ik voor ogen heb moet een aantal specifieke functionaliteiten krijgen die misschien niet in templates passen.
Bovenal heb ik iemand nodig die persoonlijke aandacht geeft. Ik ben startende ondernemer en dan kom je bij de groten nog wel eens in de verdrukking. Korte lijnen, goede bereikbaarheid en sterk in meedenken en advies zijn van groot belang. Budget is ruim voldoende om mooie dingen te maken. Ik heb mijn wensen goed op een rijtje, iemand moet dit vertalen naar mogelijkheden en vooral ook de haalbaarheid kunnen toetsen.
Dus ben jij die professional die goed in 1 op 1 advies is, reageer alsjeblieft. Ik wil graag uiterlijk februari van start.

Ik kijk uit naar je reactie!

Hartelijke groeten

Angelique

Ramon Fincken
11/12/12, 13:55
Beste Angelique,

zoek je een webdesigner of een combinatie van webdesigner + webbouwer (om zo de gehele site te kunnen bouwen) ?


Groet,
Ramon

CT0
11/12/12, 14:15
Wij hebben goede ervaringen met WebEngine.nl.

Wellicht dat die iets voor je kunnen betekenen.

Anoniem
11/12/12, 14:53
Ik zoek een bouwer/designer. Het moet een webshop worden en hoef geen website, maar iemand moet mijns inziens wel iets van design weten.

Domenico
11/12/12, 14:54
Maar je hebt dus al een website?

Anoniem
11/12/12, 14:54
Ik zoek een bouwer/designer. Het moet een webshop worden en hoef geen website, maar iemand moet mijns inziens wel iets van design weten.

Dit was een bericht aan Ramon.

Anoniem
11/12/12, 14:57
@ Domenico
Ik heb nog niks behalve een heleboel ideeen. Wie kan deze vertalen in een geniale webshop?

Domenico
11/12/12, 15:05
Ok even voor de duidelijkheid, een webshop is ook een website Angelique. :)
Ik hoop dat dit voor de rest nu ook duidelijk is.

magentohosting
11/12/12, 16:33
Hoi Angelique,

Wij zouden je zeker kunnen helpen. Mijn collega's hebben al verschillende webshops ('standaard' en volledig op maat') ontwikkelt.
Het beste lijkt mij om telefonisch het e.e.a. te spreken. Hiervoor kan je naar het kantoor bellen (085-8500198). Je krijgt dan mij aan de lijn en ik kan je dan doorverbinden met mijn collega die je je van alles kan vertellen over wie wij zijn, wat we gedaan hebben en wat we eventueel voor jou kunnen betekenen. Mailen mag natuurlijk ook op nico [apestaartje] 360ecommerce.nl.

Groet,

Martijn Spiekman
Magentohosting / 360 E-commerce

Anoniem
11/12/12, 20:58
Ok even voor de duidelijkheid, een webshop is ook een website Angelique. :)
Ik hoop dat dit voor de rest nu ook duidelijk is.

Tuurlijk, maar een website is geen webshop toch?! ;-)

Anoniem
11/12/12, 21:00
Bedankt voor je reactie Martijn, werken jullie naast Magento ook met andere Cms- sen?

Anoniem
11/12/12, 21:01
Orange lemon, ik ga ook even bij hen kijken dan. Bedankt.

magentohosting
12/12/12, 09:34
Bedankt voor je reactie Martijn, werken jullie naast Magento ook met andere Cms- sen?

Wij werken ook zeker met andere CMS-sen. WordPress is één van onze favorieten.

Voor verdere vragen, neem gerust contact op.

Triloxigen
18/02/13, 13:09
Is dit nog een actueel onderwerp?

We hebben een aantal kleding en kinder in het portfolio dus dat sluit goed aan op je wensen. Neem anders eens contact op via http://teknology.nl/contact