PDA

Bekijk Volledige Versie : cloudvps.nl of vpshosting.nl



sandy
07/12/12, 18:04
Hallo,

Ik ben op zoek naar een VPS server
4GB Memory / 2 Cores

Nu is mijn oog gevallen op

cloudvps.nl of vpshosting.nl

Beide bieden ongeveer hetzelfde aan voor dezelfde prijs.

maar wie heeft er ervaringen met deze hosters ?
Welke is de beste :-)

vDong
08/12/12, 13:12
Lastige vraag op een forum als dit, een groot aantal leden hier biedt dit product zelf aan (ik inclusief) of heeft klanten die dit aanbieden. Niet alleen zullen de meesten dus geen klant van beide zijn, ze zullen hun eigen dienst waarschijnlijk zelfs beter vinden.

EliteSwitch
08/12/12, 13:26
Sandy, als je dan toch een solide partij zoekt is CloudVPS niet verkeerd. Alles tip top in orde!

Domenico
08/12/12, 13:28
Welke is de beste? Onmogelijk te beantwoorden aangezien iedereen toch andere wensen heeft en ook een andere definitie van 'beste'.

Als ik zelf in jouw positie zit ga ik altijd zeker even kijken naar referenties. Zoals je kan zien heeft cloudvps grote namen als klant maar ook vpshosting heeft niet te klagen.

http://www.cloudvps.nl/ons-bedrijf/partners-klanten
http://www.vpshosting.nl/referenties/

Waarom vraag je aan beiden niet of je even mag testen? Zo kun je zelf even kijken of de snelheid van de vps en support je bevalt ed.

Succes!

DiederikL
09/12/12, 11:32
Ik neem 4 VPSen af bij CloudVPS, klant bij hun sinds 2008 zo uit mijn hoofd. Natuurlijk zijn er in die periode wel eens issues geweest maar is mijn inziens adequaat opgelost. Al mag de reponse op hele simpele verzoekjes (als IPv6 instellingen) via de email wel iets sneller verlopen.

Wat Domenico zegt is zelf testen een hele goede, je kan bij CloudVPS iedere VPS een weekje gratis proberen.

Met vpshosting.nl heb ik geen ervaring.

CloudVPS heette trouwens tot een jaar geleden XLS Hosting, misschien dat je ook op die naam nog even kan googlen naar recenties oid.

Succes met het maken van je keuze.

popking
03/01/13, 23:50
Ben alweer een jaar of 3 klant bij CloudVPS. En hier ook goede ervaringen met CloudVPS!

Met vpshosting.nl geen ervaring...

Keizer
04/01/13, 10:11
De VPS die ik heb gehad bij cloudvps.nl was traag en ik kreeg steeds segmentation faults, terwijl ik geen exotische dingen deed.

De support was op zich OK maar ze konden het niet oplossen, dus binnen 2 weken weer opgezegd.

cfmweb
06/01/13, 11:58
Jammer dat zo weinig mensen ervaring met vpshosting.nl lijken te hebben. Misschien moet TS daar dan maar een vps nemen en ons over een poosje vertellen wat zijn ervaringen zijn :)

Zelf heb ik inmiddels 4 vps-en bij Cloudvps. Over het algemeen draait alles netjes de laatste tijd. De prijzen zijn gunstig en zo af en toe krijg je, ongevraagd, meer geheugen of schijfruimte toebedeeld. (Prijsverlaging)

De support laat wel eens op zich wachten. Zeker in het weekend, of zoals laatst tijdens de feestdagen, worden tickets gewoon niet behandeld. En dan bedoel ik op 24 december een ticket aangemaakt, en op 2 januari pas antwoord. Maar als het echt ernstig is kun je wel bellen geloof ik.