PDA

Bekijk Volledige Versie : Bedrijf welke servermanagement diensten verleent



Anoniem
06/11/12, 15:54
Voorheen waren we klant bij Vircon, welke onze servers software matig monitoren en bijhouden. Gezien ze stoppen met het aanbieden van server management van servers welke buiten hun serverpark vallen zijn we zoekende naar een nieuwe partij. De kosten zijn nu tussen de 50-60 euro p/s per maand, waarbij we tickets 24u per dag kunnen inschieten en de server wordt beveiligd/monitored/onderhouden/updated/storingen worden verholpen.

Ik ben benieuwd wie ons verder kan helpen, het zou in eerste instantie om 2 servers p/m gaan.

dennis0162
06/11/12, 16:24
Wellicht kun je wat meer over de software vertellen?

OS, Controlpanel, welke software etc.

asusk7m550
06/11/12, 16:31
Hallo,

Wij zouden je hierbij kunnen helpen. Graag ontvangen we meer informatie. Wij beheren Linux en Windows servers.

Met vriendelijke groet,

Jasper Aikema

Anoniem
06/11/12, 18:00
Het zijn normale hosting servers

Redhat CentOS 4.0
DirectAdmin

verder niet heel spannend

Anoniem
06/11/12, 18:01
Beetje vreemd dat hij iedere keer als Anoniem de berichten plaatst...

vDong
06/11/12, 18:02
Kan je ook aangeven of dit remote serverbeheer is, of inclusief hardware.
Ook handig is om te weten wat voor responsetijden er nu afgesproken zijn en of die nog steeds wenselijk zijn.
Verder heb ik dezelfde vragen als degenen die voor mij reageerden

xaban
06/11/12, 18:04
Ik bied server mangement aan, echter lever ik geen support op alle operating systems. Stuur anders een bericht met verdere details en informatie.

asusk7m550
06/11/12, 18:09
Naar wat voor aanbieding ben je op zoek?

Een vast contract voor een x aantal uur per maand, of iets op basis van een uur tarief.

The-BosS
06/11/12, 18:17
Het zijn normale hosting servers

Redhat CentOS 4.0
DirectAdmin

verder niet heel spannend

Tja dan is het een geluk bij een ongeluk dat je op zoek moet gaan naar een nieuw bedrijf dat het server management doet, CentOS 4.x is nu niet om te zeggen up-to-date. CentOS 6.3 is al geruime tijd uit, vraag me dus sterk af wat er in je huidige contract onder management verstaan werd.

Marin
06/11/12, 21:21
Beetje vreemd dat hij iedere keer als Anoniem de berichten plaatst...

Dat is altijd op aanbieding gezocht fora. Men stelt het niet altijd op prijs dat concullega's zien wat er wordt gevraagd. Vandaar..

Maar ik wil ook wel wat info ontvangen om te zien wat wij voor je zouden kunnen betekenen.

Mark17
07/11/12, 17:32
Afhankelijk van de precieze wensen (met name de reactie tijd en het aantal servers kunnen wij waarschijnlijk een vergelijkbaar aanbod doen. Wel doen wij het meeste beheer op Debian systemen voor zover het systemen met DirectAdmin betreft, maar CentOS is ook geen probleem.