PDA

Bekijk Volledige Versie : hosting coach gezocht (020)



webwolf
03/11/12, 15:57
hallo,

weet niet helemaal waar de goeie plek is voor dit bericht - daarom maar even hier.
ben web ontwikkelaar (10+ jaar) en heb daardoor regelmatig te maken met het onderbrengen van websites en weboplossingen (streaming).
natuurlijk inmiddels aardig wat ervaring opgebouwd met diverse vormen van hosting.
inmiddels niet helemaal tevreden met de huidige oplossingen tot mijn beschikking (gezien de kosten) en wil nu gaan kijken naar alternatieve oplossingen.

zoek daarvoor iemand met ruime ervaring met hostingoplossingen - goed technisch onderlegd - die mij kan helpen bij het ontwikkelen van een nieuwe strategie
zo denk ik erover - om maar even de horizon te schetsen - een of meerdere servers aan te schaffen en die ergens in een datacentrum onder te brengen
de vragen die ik daarbij heb gaan over:

bandbreedte
hardware specificaties server
os (linux centos6?)
panel


dit is geen high profile consultancy - de bedoeling is veeleer een informeel gesprek met iemand die er verstand van heeft en mij kan helpen mijn gedachten te ordenen
ben 'een kleine jongen' en kan ook geen mega vergoeding bieden - je moet dit soort dingen dus ook leuk vinden
doel op voorhand is één gesprek van ongeveer een uur en mogelijk daarna nog een of twee keer kort om wat dingen door te spreken

is hier iemand voor te vinden?

vriendelijke groet,

Wiebe de Wolf
Webwolf

oscar
04/11/12, 09:30
Hallo Wiebe
Ben hier wel voor te vinden, wellicht makkelijkste als we elkaar telefonisch spreken om het een en ander af te stemmen, zie contact gegevens op deactro.nl

groet

oscar

Randy
04/11/12, 10:18
Beste Wiebe,

Met meer dan 10-jaar ISP-ervaring kan ik wat voor je betekenen en daarbij - niet geheel belangrijk - onafhankelijk zijn. In het verleden heb ik als freelancer voor meerdere klanten dergelijke oplossingen geboden. Veel xSP's in groeifase maar ook een internationale NGO in de gezondheidszorg behoorde tot mijn klanten.

Sinds april jl. werk ik zelf niet meer voor een xSP, maar voor een non-profit membership organisatie die zich bezig houdt met de ontwikkeling van het Internet in Europa, het Midden-Oosten en Centraal Azië. Hetzelfde werk, alleen een stuk meer high-profile.

Om te voorkomen dat we beiden veel tijd verdoen verwacht ik wel dat goed nagedacht hebt over het te bereiken doel en dit zoveel mogelijk uitgewerkt hebt. Hoe we er gaan komen gaan we samen uitvinden. Techniek is daarbij enkel een middel, geen doel. Mijn focus gaat dus verder dan alleen hardware-specificaties, etc. Houdt hier wel rekening mee.

Via de link(edin) hieronder kun je in contact komen met me.

DeziWeb
05/11/12, 21:18
Hoi Wiebe,

Dit zijn leuke dingen. Kosten 0,- stuur via een PM aub dan je tel nummer.

Groet,
Marcel