PDA

Bekijk Volledige Versie : Mede bestuurder gezocht voor de opstart van een ISP locatie belgie



Yorim
24/10/12, 13:27
Hallo,
Voor de opstart als ISP in internet en telefonie alsook sip trunking, ben ik op zoek naar een mede bestuurder.
De taak is om het bedrijf in goede banen mee te helpen leiden, als bestuurder heb je ook als ik de dagelijkse leiding over het bedrijf.
Bedrijfsbeheer is dan ook een must, want ik ben nu momenteel in mijn cursus, tot eind juni/juli 2013.
Samenwerking, en ideen realiseren zijn van groot belang.
Indien hier iemand geintresseerd in is, moet je maar en PM sturen.

Exacte locatie is nog onbekend, maar er zijn ideen om ons te huisvesten in Ieper, meer bepaald het Business park Ter Waarde.
Iemand met tips en ideeen is altijd welkom.

Laat maar weten.
Groeten D. Y.

Alexander
24/10/12, 22:24
Je eerste post, en je vraagt iemand om je business partner te worden. Hoeveel reacties schat je hierop te krijgen?! :dots:

vDong
24/10/12, 22:36
een opstart zoekt meestal geen bestuurders. Dit klinkt mee naar "kleine kosten voorschieten" "Veel geld later" en 419

drex
24/10/12, 23:24
Je eerste post, en je vraagt iemand om je business partner te worden. Hoeveel reacties schat je hierop te krijgen?! :dots:


Minimaal 1 van jou :-))

The-BosS
24/10/12, 23:27
Zijn bericht staat ook op userbase (http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=54&t=35684) waar er redelijk veel response gekomen is, al is deze wel negatief te noemen en de houding van de TS ook. Ik citeer even een klein stukje van wat op userbase staat, zodat iemand die hier interesse zou hebben wat meer te weten komt over de TS.


hmmm, volgens mij draai ik een asterisk op een hp dl380, + nog een 3tal did's (bij weepee), + nog eens 3 cisco ip phones van de spa series, + mijn sbs2011, met WDS-FTP-Exchange, en nog wat andere dingen... dus meneer met de schone naam: r2504, als ik geen kennis heb van servers dan denk ik dat je tegen de verkeerde bezig bent hoor.

Alexander
24/10/12, 23:48
Minimaal 1 van jou :-))

+1, helemaal gelijk. Bedoelde natuurlijk meer "ik wordt je partner" reacties :)