PDA

Bekijk Volledige Versie : Seedbox providers



Domenico
28/09/12, 17:55
Wat zijn nu eigenlijk de beter seedbox providers in Nederland en daarbuiten? Prijs is ook wel een factor.

patrickekkel
28/09/12, 18:45
http://yourseedbox.com/ van fusa

rensariens
28/09/12, 21:00
http://www.chmuranet.com/ Lage prijs voor grootgebruikers, maar volgens mij valt er ook wel wat te regelen als je een kleiner pakket nodig hebt.

Dutchboy
03/10/12, 14:10
http://seedboxen4you.nl veel voor weinig geld en eigenlijk altijd up. Ook de support is erg goed daar.

patrickekkel
03/10/12, 14:46
http://seedboxen4you.nl veel voor weinig geld en eigenlijk altijd up. Ook de support is erg goed daar.
Zo alex doet het al lang met die naam.

Even een lijstje met wat hij allemaal van handelsnamen heeft gehad

foxysolutions
dutchstreams
pensativo
goed-is

Dus antwoord op de vraag van Domenico.

Wat zijn nu eigenlijk de beter seedbox providers in Nederland en daarbuiten?
dat is seedboxen4you.nl zeker niet

The-BosS
03/10/12, 15:10
Domenico, bedoel je Belgische/Nederlandse bedrijven die het aanbieden of Belgische/Nederlandse bedrijven die hun infra ook degelijk in NL/BE hebben staan en niet bij OVH zoals het merendeel van de seedbox aanbieders ;)

Domenico
03/10/12, 15:22
Hahaha OVH is wel DE seedprovider van deze wereld als je het zo bekijkt ja. Zal dat liggen aan de three strikes out regel? ;)

Maar ja eigenlijk het laatste wat je zegt.

demz
10/10/12, 17:44
www.superseedbox.com - Snel, erg snel en goede uptime! Wel iets duurder..

Fusa.be (yourseedbox) is zo slecht kwa snelheid, timeouts op het controlpanel laat staan hoe je seeds werken.
Ook de support is om te huilen! Lijkt wel alsof er indiaanse medewerkers worden ingehuurd die google translate gebruiken om NL te vertalen en schrijven.
Zoals er wordt geschreven wordt er ook gedacht. Alles langs elkaar heen en bij elke email je klantgegevens vragen, fouten in facturatie, geen reacties.. hehe

patrickekkel
10/10/12, 17:47
Je moet niet vergeten dat het belgen zijn en dat zij een compleet andere zin opbouw hebben dan wij hier in nederland.

demz
10/10/12, 17:50
@Patrick, al zou je het achterste voren schrijven, als er staat in grote lijnen -> Server - Ping time out - downtime - dure dedicated - meerdere dagen
En je krijgt een email terug of je eerst je klantnummer wil geven terwijl je daarvoor al 5x contact hebt gehad.. hmmz.. hersenloos?

patrickekkel
10/10/12, 17:54
Spreek tim eens aan hier op het forum mischien kan hij jou verder helpen.

demz
10/10/12, 17:56
@Patrick don't worry ben daar al een jaar weg :)
seedbox.fr geprobeerd, was ook niets.. toen iets meer geld betaald bij Superseedbox.com en bevalt 100x beter..

Just my 2 cents..

patrickekkel
10/10/12, 17:57
Gebruik dan usenet :) is naar mijn mening ondanks de zooi die je tegenwoordig vindt altijd nog beter dan seeds

demz
10/10/12, 18:01
Nieuwsgroepen e.d. perfect voor films maar voor UFC, Strikeforce etc.. moet je toch echt op trackers zijn met seeds :)

The-BosS
10/10/12, 18:03
Gebruik dan usenet :) is naar mijn mening ondanks de zooi die je tegenwoordig vindt altijd nog beter dan seeds

Of koop het gewoon, dat lijkt me nog het beste van allemaal ;)

patrickekkel
10/10/12, 18:05
Of koop het gewoon, dat lijkt me nog het beste van allemaal ;)

Mee eens, met hele cd's doe ik dat zeker maar als ik een nummer hoor op de radio ben ik soms wel zo'n boef dat ik hem even snel download.
Wij hebben de doelstelling om elke maand 4 cd's te kopen bij de cd winkel.

demz
10/10/12, 18:10
Ik was echt overtuigd film huurder! Altijd blu-rays ivm installatie moest beste kwaliteit zien/zijn..
Maar nu zijn alle videotheken verdwenen en je wordt dus eigenlijk gedwongen om het ergens anders vandaan te halen.
Dune HD Max + NAS gekocht om installatie uit te breiden en x264 spotnet is mijn vriend :)

golden
11/10/12, 17:15
Waarom seedbox gebruiken als je iets als nieuwsgroepen hebt? Ik weet dat het aanbod van torrents groter is. Maar op nieuwsgroepen is toch ook wel bijna alles te vinden?

Pantsy
11/10/12, 17:39
Wellicht vanwege het feit dat je moet betalen voor nieuwsgroepen? =) Ik maak al jaren gebruik van nieuwsgroepen, torrents ben je afhankelijk van anderen en vind het persoonlijk maar niks.

golden
11/10/12, 19:09
Wellicht vanwege het feit dat je moet betalen voor nieuwsgroepen? =) Ik maak al jaren gebruik van nieuwsgroepen, torrents ben je afhankelijk van anderen en vind het persoonlijk maar niks.

Maar zoals ik zie dan zijn nieuwsgroepen goedkoper dan een seedbox p/m. Dus dat nieuwsgroepen geld kosten is het niet lijkt me dan.

Pantsy
11/10/12, 20:20
Daar heb je zeker een punt, bekeek het meer als degene die enkel downloaden en niet providen.

santema
04/11/12, 20:53
Daar heb je zeker een punt, bekeek het meer als degene die enkel downloaden en niet providen.

Wellicht wil Domenico het gedownloade spul niet op zijn eigen PC opslaan? Een seedbox lijkt me een prima oplossing dan.

Domenico
05/11/12, 00:19
Wellicht wil Domenico het gedownloade spul niet op zijn eigen PC opslaan? Een seedbox lijkt me een prima oplossing dan.

Was niet voor mij hoor. Voor iemand die bij een groot bedrijf werkt en waar alles een beetje geheim voor moet blijven. Tja...

Zelf ben ik niet zo van het opslaan wat series en films betreft. Als ik een serie gekeken hebt gaat het er allemaal af en met films eigenlijk hetzelfde. Goede films wil ik om de zoveel tijd (vele jaren) nog wel eens zien en dan kom ik daar wel weer aan.