PDA

Bekijk Volledige Versie : Java Hosting



Aquillo
21/09/12, 10:16
Hallo allemaal,

ik heb me zojuist geregistreerd als nieuwe gebruiker omdat ik met een vraag zit en er zelf niet uit kom. Wellicht is de vraag al eerder gesteld maar de zoekfunctie heeft me niet naar het antwoord geleid.
Ik ben op zoek naar een VPS om enkele Java-webapplicaties te hosten, bij voorkeur een met ondersteuning van Glassfish.

Een eis is dat het een Nederlandse aanbieder is met de servers in Nederland.
Een pre is dat er resellermogelijkheden zijn.

Zijn er goede ervaringen binnen het forum aanwezig? Wellicht aanbevelingen?

Bij voorbaad dank!

magentohosting
21/09/12, 10:23
Bij een VPS kan je zo'n beetje alles installeren wat jij wilt. Als je voor een managed oplossing kiest, moet je van te voren even checken of dat de partij waarbij je de VPS afneemt, dit ook voor je kan installeren.

Goede ervaringen hier zijn er zeker. Zo'n beetje iedereen hier heeft goede ervaringen met zijn eigen dienst. "Wij van wc-eend...".

In het onderdeel "Aanbiedingen gezocht" kan je wel topic plaatsen waar je om een (managed) VPS vraagt. Let er dan wel even op dat je zoveel mogelijk informatie aangeeft (hoeveel GB opslag, RAM, processor, etc. etc.).

vDong
21/09/12, 10:30
Denk er ook aan dat veel meer hosters zullen aangeven dat ze het kunnen installeren, maar zodra jij vragen stelt over heapsizes dat ze dan ook snel moeten googlen. Ik zou de aanbiedingen vragen en vervolgens bij de partijen die je overweegd een aantal doorvraag vragen stellen.

Boyke
21/09/12, 13:12
Wij hosten zelf met name VPSsen met Java i.c.m. Tomcat voor het draaien van onze eigen applicaties. Ik zou van te voren even goed nadenken wat voor applicatie server je wilt gaan gebruiken (en waarom) i.c.m. welke database server en vervolgens een post plaatsen in het "aanbieding gezocht" gedeelte / forum.

Aquillo
21/09/12, 14:24
Bedankt voor de reacties!
Ik zal inderdaad eens precies gaan kijken wat ik aan specs nodig heb, ik ben welzeker op zoek naar een managed VPS gezien ik me het beheerwerk niet op mijn nek wil halen. Er zal binnenkort een topic bij "aanbieding gezocht" verschijnen.

iesmei
21/09/12, 14:55
hele andere vraag:
ik ben al een uur aan het zoeken hoe ik een bericht kan plaatsen!
help please..

iesmei
21/09/12, 14:56
ik wil graag 1 pagina van een website doorverwijzen naar een geheel andere website.
wie weet hoe je dat op een googlefriendly manier moet doen.
(dat je dus ook de pagerank of een deel van de pagerank van die pagina doorgeeft)
ben erg benieuwd!

magentohosting
21/09/12, 16:14
hele andere vraag:
ik ben al een uur aan het zoeken hoe ik een bericht kan plaatsen!
help please..

Je navigeert naar het (sub)onderdeel hier op het forum waarvan jij denkt dat jouw bericht daar het beste past.
Er staat vervolgens boven aan de pagina (waar je al die onderwerpen hebt) een mooie gekleurde knop met daarin: "Plaats nieuw bericht".

golden
22/09/12, 19:44
hele andere vraag:
ik ben al een uur aan het zoeken hoe ik een bericht kan plaatsen!
help please..

Zoek je niet goed genoeg he ;). Haha nee had ik eerst ook een beetje.