PDA

Bekijk Volledige Versie : Professional Webshop



Arto
03/09/12, 22:27
Beste,

Ik wil graag een online webshop voor verkopen van meubelen.
Dit webshop moet uiteraard een professional webshop en goed beveiligd zijn, met uitgebreide betalingsmogelijkheden zoals creditcard, paypal en ideal.
Geen panklaar thema's, een eigen design en een eigen logo waar ik natuurlijk voorbeelden van kan geven.
Na het levering van de webshop wil ik ook wat informatie over het beheeren van de webshop zoals producten toevoegen verwijderen en aanpassen van prijzen enz.

Ik heb zelf zo'n 10 jaar een Dedicated Server gehad, ik heb ook zelf kleinere website's gemaakt.
Meer aanpassen van panklaar thema's an forums enz.
Maar omdat ik een nieuw bedrijf wil oprichten moet dit webshop er goed en vertrouwelijk uitzien.
Vandaar dat ik het een goed idee vind om zo iets te laten maken.

Voor verdere info's kunnen we uiteraard spreken via telefoon of msn
Wat ik kwa prijs in gedachten heb kan zo niet kwijt, ik heb op een aantal websites prijzen gezien van 1200 euro en dit lijkt mij erg duur vandaar deze topic hier.
Bijvoorbeeld zzp'ers of mensen die thuis zo'n werk kunnen leveren die minder kosten hebben.

SF-Jeroen
04/09/12, 09:53
Een Magento webshop kost tussen de 5000 en 10.000 euro als je deze laat ontwikkelen door een Magento partner of een goed developmentbureau. 1200 lijkt mij dus erg goedkoop.

Arto
07/09/12, 00:36
Ik krijg allemaal prive berichten hiervoor, toch allemaal bedankt.
Ik heb inmiddels iemand gevonden die dit voor mij kan doen.