PDA

Bekijk Volledige Versie : [tk] apc 7921



dennis0162
26/08/12, 15:27
APC AP7921 te koop

- 8 poorts
- max. 16 Amp.
- Rackoortjes
- Geen kabels

€ 150,00 (geen factuur)

Ophalen kan in Rijen (Brabant), verzenden tegen het PostNL tarief.

dennis0162
29/08/12, 22:03
Meestal zijn ze zo weg hier:) € 125,00 ?

wila
24/09/12, 17:05
Meestal zijn ze zo weg hier:) € 125,00 ?
Bij deze, EUR 125,- geboden.

wila
29/09/12, 02:03
En weet je al ofdat je hem echt wel kwijt wil? :)

patrickekkel
29/09/12, 10:03
@wila ik zal dennis aanspreken op msn voor je

dennis0162
29/09/12, 14:27
Stuur even een mailtje naar dennis@bitency.nl
Zet er meteen bij of je de APC wil ophalen of ik hem moet verzonden.

wila
02/10/12, 22:39
Deze is inmiddels gearriveerd, waarvoor mijn dank aan Dennis, dat was erg snel.

Maar.. helaas heeft Dennis absoluut geen informatie qua IP adres, login en wachtwoord en resetten lukt me niet zonder de console kabel, jammer genoeg is hij hier vergeten om te vermelden dat er geen login gegevens bekend zijn en was ik het vergeten te vragen. De schuldvraag boeit me niet zo, maar het zou wel fijn zijn als hij aan de praat te krijgen is.

Via tcpdump heb ik het ip adres weten te achterhalen en kan via het netwerk connecteren met telnet.. maar de reset naar gebruiker/wachtwoord apc/apc blijkt een console kabel te vereisen. Iedere keer dat ik het probeer komt het uit op:


User Name : apc
Password : ***
User Name :
User Name : apc
Password : ***
User Name :
User Name :
User Name :
User Name :
User Name :
User Name :
User Name :
User Name : apc
Password : ***
Access to the Control Console will be denied for 2 minutes.

Connection Closed - Bye


Connection to host lost.

Tips welkom.

PS: Vreemd genoeg is het me een maand geleden wel gelukt met een andere apc7921 zonder console kabel en het enige wat anders lijkt te zijn is dat het een oudere versie van de firmware was.

patrickekkel
02/10/12, 23:36
http://www.webhostingtalk.nl/lounge/131024-apc-reset.html

hier vindt je een filmpje hoe je hem kan resetten.
Werkt perfect

Mocht het nodig zijn heb ik nog wel een console kabel te koop voor je

cyberbootje
03/10/12, 02:22
@wila
PM me maar als je zo'n console kabel nodig hebt, heb er genoeg liggen. Kan er best eentje opsturen of evt overhandigen mits in de buurt.
Free of charge :)

Zo'n ding resetten doe je 5sec reset knop ingedrukt houden, loslaten, nog 1 keer reset knop indrukken(niet ingedrukt houden) en dan via console paar keer enter en het apparaat is voor 30sec user/pass: apc/apc.

Zoals ik het hierboven uitleg heeft het altijd in 1 keer gewerkt :)

wila
03/10/12, 13:26
@Patrick, dank je. Die had ik inderdaad gevonden, maar helaas werkt dat niet voor me via tcpip. Probleem lijkt te zijn dat hij de connectie dropped na de 2e keer op de reset knop te drukken. Gisteren heel vaak geprobeerd en daarnet nog maar een keer om het af te leren. Zonder console kabel gaat dit niet lukken.

@cyberbootje, Eindhoven is niet in de buurt denk ik. :) Maar het lijkt er inderdaad op dat ik een console kabel nodig ga hebben om dit op te lossen. Ik stuur je een PM.

wila
05/10/12, 20:03
Echt top van cyberbootje, hij was toevallig in Eindhoven en heeft de kabel vanmiddag aan me gegeven.
Helemaal gratis zoals hij beloofd had (zelfs na aandringen van me dat ik er best voor wilde betalen)

Met die kabel was het resetten van de APC een fluitje van een cent en is het apparaat inmiddels gereset en geflashed.

:lovewht: