PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht: Windows Systeembeheerder (Spoedopdracht)



Anoniem
14/08/12, 17:11
Beste,

Voor een spoedopdracht zijn wij op zoek naar een Windows systeembeheerder. Gaat om een gevirtualiseerde Windows machine die wat mankementen vertoond. Machine blijft bezig met php-cgi.exe processen aanmaken, wat het systeem erg traag maakt. Memory upgrade mocht niet helpen. Op fora gezien dat het aan timeout/recycle instellingen in FastCGI ligt, maar heb helaas zelf de kennis niet om het op te lossen.

Graag zien wij per mail referenties, skills en uurtarief (max. 80€/uur). Eventueel met mogelijkheid voor verdere samenwerking.

Interesse?

Thanks

Thijsvdbrink
15/08/12, 10:43
Hier een gratis tip: ;-)
Als de machine gevirtualiseerd is, dan kun je er een aantal kopieen van maken, en meerdere mensen tegelijk laten troubleshooten.
Probeer anders een nieuwe VM te maken, met al je php en andere requirements, en zet de database en website over.
Deze keer met firewall en virusscanner, en windows patchmanagement, en als deze prima loopt, vervang de oude dan.

In deze tijd van virtualisatie lijkt me het porren en pleisteren van een gare server geen goed plan meer.
(als je niet anoniem gepost had, had ik je dit wel gePM'd ;-))

asusk7m550
15/08/12, 11:51
Hallo,

Waarschijnlijk kan ik wel het een en ander voor je betekenen. Voor mijn skils en referencies kun je mijn homepage bekijken (waar ook een link staat naar mijn LinkedIn profiel).

Als je geïnteresseerd bent, kun je contact opnemen voor mijn tarieven. Zo nu en dan werk ik ook op basis van 'Je bepaald zelf wat je vind dat mijn werk waar is'. Als het een leuk project / leuke klus is mag je zelf de tarieven bepalen.