PDA

Bekijk Volledige Versie : gezocht iso xp pro nl oem



jelckama
04/08/12, 10:43
hallo,

sinds kort heeft mijn vrouw een labtop van haar werk gekocht hp met een windos licensie, alleen geen cd.:S
mijn vraag is er iemand die een iso kan missen zodat ik de boel weer draaiende krijg?

groet Jelckama

The-BosS
04/08/12, 15:27
Vragen bij HP zelf of bij haar werk, want ik vrees voor je dat 9 op de 10 je de kans hebt dat het een VLK licentie is en die werkt niet op een OEM iso.

Axel Polfliet
04/08/12, 15:35
Gewoon even Googlen dan vindt je er voldoende die je met een geldige key kan installeren.

jelckama
05/08/12, 12:25
jammer genoeg zijn die cd's van xp niet meer beschikbaar, wel raar dat ze het stickertje op de achterkant hebben laten zitten met een code??.
vindt het toch wat link om iets via een torrent site te downloaden vandaar mijn vraag hier.

ik had nog wel een oude boot cd xp pro allen kreeg tijdens de instalatie een error genaamd psi.sys ?
mijn hoop is nog steeds dat iemand hier een iso. heeft met service pack 1 en of twee.

Spyder01
05/08/12, 17:22
Minder dan 30 dagen terug is er op Usenet nog een aantal kale versies van Windows XP geplaatst (originele ISO's). Die zijn overigens wel met SP3. Ik zou overigens deze vraag ook elders stellen. Je zit nu op een webhostingforum, het topic staat in een verkeerd board en heeft niets met hosting te maken.

phil-1234
05/08/12, 17:22
Hoi,

ik heb hier een WinXP-SP3-NLD die ikzelf ooit eens heb gebruikt om een aantal OEM PC's terug leven in te blazen. Wel geen VLK of zo. Gewoon de key van de sticker ingeven en dan activeren. Is dit wat je zoekt? Kan dit wel niet meer online krijgen voor 15/8.

CT0
06/08/12, 08:03
Wellicht kun je het vinden op de door BREIN zo mooi gepromote SumoTorrent...

Anyway, pas hetzelfde geprobeerd met een Windows 7 pro OEM, en in de OEM ISO's zat al verschil... is dus tot op heden nog niet gelukt.

Powermage
06/08/12, 16:08
Vrijwel elke XP licentie sticker onder een pc of laptop werkt met een XP OEM cd.
ik heb er overigens 1 thuis een .img op mn laptop staan, als je hem nodig hebt kan ik hem wel uploaden ergens.