PDA

Bekijk Volledige Versie : VPS Gekocht.



pepijndut
29/06/12, 20:54
Beste mensen.

Ik heb vandaag een VPS gekocht bij elitehosting.nl
Daarna ben ik een ticket gestart...
Hier screensho.t:
10334

Wat kan ik hiermee? Het liefst zou ik mijn geld terug willen hebben. En ik heb ergens gelezen dat dat mogelijk is. (Als ik de VPS niet heb gebruikt. En de VPS is nog niet geactiveerd)
Ik ben er ook niet blij mee, dat ik nu een maand met iemand zit opgescheept die bek tegen mijn mond zegt :P

Met vriendelijke groet,
Pepijn D.

t.bloo
29/06/12, 21:30
Tja, het is vandaag vakantie geworden in het zuiden van het land...

Letterlijk uit de algemene voorwaarden:


Onder 'Elitehosting' wordt verstaan: de bij de Kamer van Koophandel ingeschreven (nummer n.v.t) Elitehosting.

t.bloo
29/06/12, 21:33
Een kleine VPS opleveren dat moet wel in een paar uur kunnen, grote VPSen kan inderdaad langer duren (als er geen vrije hosts meer zijn). Lukt dat een keer niet, dan zou er voor gekozen kunnen worden om daar als hoster pro-actief over te communiceren...

pepijndut
29/06/12, 21:40
Tja, het is vandaag vakantie geworden in het zuiden van het land...

Letterlijk uit de algemene voorwaarden:

Ze werken gewoon. En het is volgensmij is het een minderjarige die het bedrijf runt.
Ze zijn wel bij de KvK ingeschreven:
KVK: 52637026
BTW: NL207046359B01


Een kleine VPS opleveren dat moet wel in een paar uur kunnen, grote VPSen kan inderdaad langer duren (als er geen vrije hosts meer zijn). Lukt dat een keer niet, dan zou er voor gekozen kunnen worden om daar als hoster pro-actief over te communiceren...
Hij heeft gezegd dat er nog plaats was.

Pepijn.

EDIT: Ook zou ik graag mijn geld terug willen. (Ik heb gehoord dat Elitehosting slechte support heeft en dat heb ik ook gemerkt) Ik weet niet of dat mogelijk is.

Spyder01
29/06/12, 23:31
Als ik die screenshot bekijkt gaan van zowel jou als de beantwoorders de nekharen recht overeind staan. Communicatie van slecht niveau, 22 reacties door halfgebakken vragen en antwoorden in 5 uur tijd. Gaat goed zo.

Een tip: Je kunt ze een brief sturen en in gebreke stellen met reactie binnen 14 dagen, reageren ze niet dan stuur je een aangetekend brief met binnen 8 dagen reageren. In het ergste geval moet je heel goed de algemene voorwaarden eens gaan lezen om te kijken hoe sterk je staat. Er zal vast iets van overmacht instaan.

Piwi-Web
02/07/12, 01:31
Sorry, maar het lijkt wel alsof jullie beide 16 zijn... Een beetje communicatie begin je met "Beste" of "Hallo" en eindig je met "Met vriendelijke groet" of "Groet".

drex
02/07/12, 08:53
@pepijndut
elitehosting heeft niet zo'n beste naam en is zeker geen Elite...

@t.bloo
Grote of kleine VPS in een aantal uurtjes moet zo'n setup toch zeker lukken..

CT0
02/07/12, 09:05
Maar als het zo belangrijk was dat de VPS snel online zou moeten zijn dan had je dat ook wel voor je bestelling al kunnen vragen...

Ik ben het wel met de rest eens dat het ook wel snel kan in het gros van de gevallen, maar als dat niet met het sluiten van de overeenkomst is afgesproken dan is het mogelijk dat het even duurt.

Huib
02/07/12, 10:04
Ik weet niet of dit er ook al stond toen jij bestelde maar toen ik eergisteren keek op de website (ik dacht dat ik al gereageerd had, ik word oud denk ik...) stond er netjes op de website dat de VPS'en vol zijn en dat de wachtrij 7 dagen is.