PDA

Bekijk Volledige Versie : Iemand ervaring met Colocenter (van Xventus Networks)



hvr1985
18/02/03, 11:06
Hallo,

Ik zit erover te denken om voor mijn webdesignklanten een resellerpakket te nemen bij Colocenter. Ik ben op zoek naar een niet al te dure hoster, maar het is wel van belang dat de kwaliteit zeer goed is. Want ik wil niet achteraf gezeur krijgen met mijn klanten. Ik zat erover te denken om resellerpakket 1 te nemen bij Colocenter om te beginnen. En dan kan ik later nog wel wat extra dataverkeer kopen. Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?

Desmond
18/02/03, 12:25
Hier heeft verder bijna niemand ervaring met ons, omdat iedereen zelf servers heeft en eigen hostingbedrijven zijn. Ik kan U eventueel in contact brengen met 25-50 andere resellers, die U persoonlijk hun mening kunnen geven...

Over het algemeen zijn we goedkoper dan vele andere hosters, maar misschien niet de allergoedkoopste. We vinden kwaliteit net zo belangrijk als iedereen en dat is de reden dat we niet het allergoedkoopst zijn. We bieden 24/7 telefonisch support, email support en onze totale downtime in 2002 was 4 minuten en 8 seconde over een heel jaar.


Met vriendelijke groet,

Desmond

p.s. Op dit forum zitten voornamelijk concurrenten dus zoals altijd zal er wel gezegd gaan worden, dat Colocenter/Xventus slecht is, en dat zij beter zijn.. :D

[Elwin]
18/02/03, 13:12
Origineel geplaatst door Desmond
Hier heeft verder niemand ervaring met ons, omdat iedereen zelf servers heeft en eigen hostingbedrijven zijn. Ik kan U eventueel in contact brengen met 25-50 andere resellers, die U persoonlijk hun mening kunnen geven...

Over het algemeen zijn we goedkoper dan vele andere hosters, maar misschien niet de allergoedkoopste. We vinden kwaliteit net zo belangrijk als iedereen en dat is de reden dat we niet het allergoedkoopst zijn. We bieden 24/7 telefonisch support, email support en onze totale downtime in 2002 was 4 minuten en 8 seconde over een heel jaar.


Met vriendelijke groet,

Desmond

p.s. Op dit forum zitten voornamelijk concurrenten dus zoals altijd zal er wel gezegd gaan worden, dat Colocenter/Xventus slecht is, en dat zij beter zijn.. :D

Misschien kan degene die dit nu leest en zich af vraagt om bij Xventus te hosten zien dat er in ieder geval weinig blijk is van tegen kritiek kunnen. Is er namelijk ooit gezegd dat er hier alleen maar andere hosters zijn, er lopen hier ook voldoende normale mensen rond die graag meepraten en ervaring op willen doen. Ik vind het dan een beetje raar om te zeggen van: Hier heb jij je referenties en meer mag je niet vragen, want daar komt het eigenlijk wel op neer.

En nog even een kleine opmerking:

We bieden 24/7 telefonisch support, email support en onze totale downtime in 2002 was 4 minuten en 8 seconde over een heel jaar.

Bied je dit alleen, of kun je het ook nog waarmaken tegenover je klanten?

Desmond
18/02/03, 13:20
Tuurlijk komen hier ook andere mensen en tuurlijk mag iedereen overal vragen waar hij of zij wil geen enkel probleem. Ik kan goed tegen kritiek, van kritiek kun je juist veel leren hoe je bepaalde dingen wel of niet moet/kan dan!

Hier heb jij je referenties en meer mag je niet vragen, want daar komt het eigenlijk wel op neer.
* Zo bedoel ik het zeker niet, ik wil alleen zeggen dat hier geen klanten van Xventus zitten ... althans stuk of 4 maar.

En ja hoor die 24 uur support biedt ik echt. Dat is geen grapje :D


Groeten
Desmond


(daar is de eerste kritiek al ;) )

[Elwin]
18/02/03, 13:34
dat was nog geen kritiek hoor :)

Desmond
18/02/03, 13:39
ok :P

Domenico
18/02/03, 13:56
Easy now... :D

Peter
18/02/03, 15:44
Sinds oktober 2002 ben ik klant van Xventus Networks. Begon toendertijd met een Reseller Mini pakketje (als ik het goed heb), zit nu op een reseller Medium (1/10000) en het bevalt me best. Support heb ik helemaal nx over te klagen en downtime kennen ze nauwelijks, iig niet meer dan andere hostingproviders.

Eind deze maand ga ik over naa een eigen server, ook dit proces heb ik niets op aan te merken. Er is een goed voorstel gedaan en het contract voor een huurkoop server is rond.

Nx te klagen dus...

stijnbol
22/03/03, 13:14
Hoi,

ik heb me snel even lid gemaakt omdat ik wil zeggen dat ik WEL lid ben bij Xventus, en er een reseller account heb.

Ik vind het echt de moeite om te zeggen dat deze reseller-formule "the best" is wat ik ooit gezien heb. Het werkt snel, goeie service, goede informatiestroom, ...

Ik ben samen met mijn collega bezig om over te stappen op een eigen server, om shellaccess te hebben, want dat is het enige dat niet is inbegrepen voor reseller.

Cardinoz
23/03/03, 14:22
Ik ben nu ook bijna een jaar klant bij Xventus. Eerst gewoon webhosting, en kep sinds een half jaar ofzow een reseller pakket. Bevalt allemaal goed.
En als je plannen veranderen, dat je bijvoorbeeld een ander pakket ofzow wil, is dat altijd erg makkelijk te regelen met Desmond.:)