PDA

Bekijk Volledige Versie : Mysql 5 zelf installeren



Sybren
24/06/12, 12:33
Hallo,

Ik heb een hostingpakket op e-creative, maar zij ondersteunen nog steeds geen mysql5. De klantenservice van hun is ook niet alles (ze reageren nooit) dus vroeg ik mij af of het mogelijk is mysql 5 zelf te installeren, en zo ja, hoe?

Groetjes Sybren

magentohosting
24/06/12, 12:38
Daar kan ik een kort antwoord op geven: nee.

Als gebruiker zijnde zou jij nooit op een shared hosting (want dat is wat je daar hebt afgenomen?) zulke dingen kunnen installeren.
Bij een VPS of dedicated server ben je volledig eigen baas en kan je installeren wat je wilt, alleen bij shared hosting kan dit niet..
En dat is maar goed ook: wat als elke klant zijn eigen pakket kon installeren? Dan zou het binnen de kortste keren een grote puinzooi zijn op de server.

Mocht je MySQL5 willen dan is het aandringen bij hun klantenservice of opzoek naar een andere partij die dat wel heeft.

Sybren
24/06/12, 12:49
Daar kan ik een kort antwoord op geven: nee.

Als gebruiker zijnde zou jij nooit op een shared hosting (want dat is wat je daar hebt afgenomen?) zulke dingen kunnen installeren.
Bij een VPS of dedicated server ben je volledig eigen baas en kan je installeren wat je wilt, alleen bij shared hosting kan dit niet..
En dat is maar goed ook: wat als elke klant zijn eigen pakket kon installeren? Dan zou het binnen de kortste keren een grote puinzooi zijn op de server.

Mocht je MySQL5 willen dan is het aandringen bij hun klantenservice of opzoek naar een andere partij die dat wel heeft.

Bedankt voor je snelle antwoord. Ja de klantenservice daar is echt helemaal niets, dus ik ga maar op zoek naar een ander.

magentohosting
24/06/12, 16:15
Graag gedaan :).

In het "aanbiedingen gezocht (http://www.webhostingtalk.nl/aanbiedingen-gezocht/)" onderdeel hier op WebHostingTalk kan je kijken of iemand jou een leuke & goede aanbieding kan doen.