PDA

Bekijk Volledige Versie : Tk: Apc ap7724 32a ats



Yourwebhoster
25/05/12, 20:08
Door het niet doorgaan van een project heb ik de APC AP7724 ATS over. Deze ATS is aangeschaft op 18 april 2012 en zit in de verpakking, verpakking is enkel open geweest voor controle van aanwezigheid van het apparaat.

Zie http://www.apc.com/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=AP7724 voor de specificaties van dit product.

Prijs: Teab. Het apparaat is nooit in gebruik geweest en zo goed als nieuw.


Het gaat om een zakelijke verkoop. Verzenden is mogelijk.

Yourwebhoster
04/06/12, 20:07
Kickje, niemand die deze nodig heeft?

rensariens
04/06/12, 20:23
Tegen een gunstige prijs wellicht interesse hier. Hebben het niet binnenkort nodig nog, maar wel in de nabije toekomst. Verneem graag een vraagprijs.

CeeReM.com
05/06/12, 08:34
150 euro

Yourwebhoster
05/06/12, 09:50
150 euro

Het apparaat is nieuw, en dit komt niet eens in de buurt van de nieuwprijs (en niet eens in de buurt van de helft van de nieuwprijs). Ik verwacht niet de nieuwprijs, maar wel een serieus bod.

Bieden overigens excl. BTW.

rensariens
05/06/12, 10:16
250,-

Yourwebhoster
05/06/12, 10:21
Nieuwprijs was €760,- incl BTW en €638,66 excl. 19% BTW. Ik verwacht zoals gezegd niet de nieuwprijs maar richtprijs van €550,- excl. 19% BTW.

Chris NVT
05/06/12, 11:20
Kun je hem niet meer retour sturen naar je leverancier dan?

Ik neem aan dat je vaker zaken doet met de leverancier waar je hem nu gekocht hebt. Als bij mij iets 5 weken op de plank ligt en de 'doos' is dus netjes open geweest (zonder folie of zegels van de HW verpakking te verbreken), plak ik deze netjes dicht zodat het eigenlijk niet opvalt.

En in overleg met mijn leverancier, kan ik dit gewoon retour sturen voor een full-refund of een store credit tegoed voor die waarde.

Neem eens contact met ze op, ik snap idd dat je er niet teveel geld aan wilt verliezen.

P.S. Dit is ook de reden dat mijn klanten de hardware 100% vooruit betalen (serverlease uitgesloten uiteraard).

Yourwebhoster
05/06/12, 12:20
Kun je hem niet meer retour sturen naar je leverancier dan?

Ik neem aan dat je vaker zaken doet met de leverancier waar je hem nu gekocht hebt. Als bij mij iets 5 weken op de plank ligt en de 'doos' is dus netjes open geweest (zonder folie of zegels van de HW verpakking te verbreken), plak ik deze netjes dicht zodat het eigenlijk niet opvalt.

En in overleg met mijn leverancier, kan ik dit gewoon retour sturen voor een full-refund of een store credit tegoed voor die waarde.

Neem eens contact met ze op, ik snap idd dat je er niet teveel geld aan wilt verliezen.

P.S. Dit is ook de reden dat mijn klanten de hardware 100% vooruit betalen (serverlease uitgesloten uiteraard).

Omdat de verpakking open geweest was om te controleren of het apparaat willen we het niet terug nemen helaas, toch bedankt voor je tip.

Chris NVT
05/06/12, 12:38
Omdat de verpakking open geweest was om te controleren of het apparaat willen we het niet terug nemen helaas, toch bedankt voor je tip.

Is de doos open geweest, of de folie/anti-statische zak die om het apparaat zit? Had je al gekeken bij je leverancier of ze het terug wilde nemen? Als je aangeeft gewoon de waarde in store-credit terug wilt hebben, zijn ze meestal niet zo moeilijk in mijn beleving.

Graag gedaan, ik heb mijn vingers zo ook al een paar keer gesneden met klant specifieke hardware. Dat leer je snel genoeg af ;)

Yourwebhoster
05/06/12, 12:40
Is de doos open geweest, of de folie/anti-statische zak die om het apparaat zit? Had je al gekeken bij je leverancier of ze het terug wilde nemen? Als je aangeeft gewoon de waarde in store-credit terug wilt hebben, zijn ze meestal niet zo moeilijk in mijn beleving.

Graag gedaan, ik heb mijn vingers zo ook al een paar keer gesneden met klant specifieke hardware. Dat leer je snel genoeg af ;)

Hmm ik bedoel niet willen we maar willen ze;)

rensariens
05/06/12, 13:04
Nieuwprijs was €760,- incl BTW en €638,66 excl. 19% BTW. Ik verwacht zoals gezegd niet de nieuwprijs maar richtprijs van €550,- excl. 19% BTW.

Dat kun je denk ik wel vergeten. Voor die 80 euro haal ik hem liever nieuwe bij m'n eigen leverancier. Vroeg niet voor niks om een vraagprijs :) Wij hebben het niet binnenkort nodig, dus zal verder geen biedingen doen dan.

Yourwebhoster
05/06/12, 13:06
Dat kun je denk ik wel vergeten. Voor die 80 euro haal ik hem liever nieuwe bij m'n eigen leverancier. Vroeg niet voor niks om een vraagprijs :) Wij hebben het niet binnenkort nodig, dus zal verder geen biedingen doen dan.

Het is een richtprijs, andere biedingen mogen ook maar €250,- is nog niet eens de helft van de nieuwprijs. Je mag andere biedingen doen maar €250,- is geen realistisch bedrag.

Yourwebhoster
05/06/12, 13:56
Richtprijs is overigens €500,- excl BTW, foutje.

xaban
08/06/12, 22:44
Wat doet dit ding precies? Ik ben nog op zoek naar een apparaat, waar twee feeds inkomen, bij uitval van feed-1 moet alles doordraaien op feed-2. Vervolgens wil ik er ook nog APC bars op aansluiten (1 of 2).

Is dit mogelijk met jouw apparaat?

Zo ja, onder voorbehoud een bod van EUR 350,-

Yourwebhoster
09/06/12, 09:46
Wat doet dit ding precies? Ik ben nog op zoek naar een apparaat, waar twee feeds inkomen, bij uitval van feed-1 moet alles doordraaien op feed-2. Vervolgens wil ik er ook nog APC bars op aansluiten (1 of 2).

Is dit mogelijk met jouw apparaat?

Zo ja, onder voorbehoud een bod van EUR 350,-

Jep dat is wat een ATS doet:) Ik noteer je bod.

Yourwebhoster
12/06/12, 15:34
Buy now €400,-. Indien voor donderdag 12.00 middag geen ander bod binnen is dan is hij voor Xaban.

Bart L
12/06/12, 19:56
Op voorwaarden dat de poorten ook apart te schakelen zijn (APC functie) buy now geboden!

rensariens
12/06/12, 20:07
Hier buy-now geboden zonder bovenstaande voorwaarde. Volgens mij zijn de poorten niet los van elkaar te schakelen, maar pin me er niet op vast.

Bart L
12/06/12, 20:13
Ondertussen handboek doorgenomen.. Je hebt gelijk Rens, ik trek mijn bod dan ook in.

Yourwebhoster
13/06/12, 08:38
Hier buy-now geboden zonder bovenstaande voorwaarde. Volgens mij zijn de poorten niet los van elkaar te schakelen, maar pin me er niet op vast.

Verkocht!

Alexander
29/06/12, 12:03
Indien nog beschikbaar €400,- excl BTW. Bij voorkeur met factuur natuurlijk.

Yourwebhoster
29/06/12, 12:31
Indien nog beschikbaar €400,- excl BTW. Bij voorkeur met factuur natuurlijk.

Helaas, zoals in mijn eerdere post aangegeven is deze verkocht.

Alexander
29/06/12, 12:32
Stom, zat nog op de eerste pagina, zag niet dat het er twee waren. Alsnog bedankt.