PDA

Bekijk Volledige Versie : zoek hosting provider met resellerspakketten



Anoniem
16/02/03, 23:06
Hallo,

Ik ben opzoek naar een hosting provider voor een resellerspakket waar ook nog eens 2 datingsites op komen te staan. Het gaat totaal om 12 domeinnamen die ik wil verhuizen.

Wat ik wil is het volgende:

minimaal 500 mb schijfruimte
ongeveer een 10 gb dataverkeer
onbeperkte hoeveelheid mysql databases
onbeperkte hoeveelheid subdomeien
php

Kunnen jullie mij een leuke aanbieiding done?

Shr3d
16/02/03, 23:08
Mail me even op info@i-magination.nl ik kan je wel iets leuks bieden.

Tim

justonefee
17/02/03, 21:35
Marjon,


Heb je interesse of meer vragen, contacteer ons dan gerust op sales@speedpacket.com



ADMIN EDIT: aub alleen maar een uitnodiging tot mailen.
Tot wij nog geen duidelijke richtlijnen hebben bepaald zal dit de manier van reageren moeten zijn in de 'Web Hosting / Dedicated Aanvragen' forum

Anoniem
17/02/03, 21:43
Hallo Tim,

Ik heb u een mail gestuurd, en die heeft u ook gelezen, maar heb hierop verder geen antwoord op gekregen.

Kunt u mij nog een leuke aanbieding doen?

Mvg,


Marjon

WebBizz
17/02/03, 21:45
Beste Marjon,

Stuur even een e-mail naar jeroen@webbizz.nl met je wensen en verwachtingen (aantal databases en dergelijke) dan zal ik je een aantrekkelijke offerte doen toekomen.

Shr3d
17/02/03, 21:47
Origineel geplaatst door Marjon
Hallo Tim,

Ik heb u een mail gestuurd, en die heeft u ook gelezen, maar heb hierop verder geen antwoord op gekregen.

Kunt u mij nog een leuke aanbieding doen?

Mvg,


Marjon
Marjon, tot mijn spijt heb ik er nog geen tijd voor gehad.
Morgen ga ik kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Tim

Jtjuhhh
18/02/03, 00:08
Marjon stuur ff een mail naar info@hosting2you.nl

Ricky
18/02/03, 19:35
Neem even contact op :
Info@super-hosting.net

De benodigde informatie kunt u vinden op http://www.super-hosting.net/?pagina=reseller

RobbertC
18/02/03, 20:10
Waarom wordt er ineens met 'u' gesproken als er iets verkocht moet worden? ;)

Anoniem
18/02/03, 20:12
Hallo,


Het is toch heel normaal als men met U begint als men elkaar nog niet kent?

Dit is pure beleefdheid.

Mvg,


Marjon

RobbertC
18/02/03, 20:26
Mja, dat is waar. Toch is het normaal om op een internetforum zoals deze wat 'losser' met elkaar om te gaan. Dat doen de posters hier ook, behalve ineens op het advertentie forum.

Bij die lossere omgang is het ook niet nodig om elke post te beginnen met 'Hallo' en om af te sluiten met 'Mvg, Marjon'. Als je (of u dan :) ) wilt is het mogelijk om de groeten te doen in de signature, die daar speciaal voor is.

Anoniem
18/02/03, 20:33
Hallo Robbert,

Wat mij betreft mag je zeker je tegen mij zeggen hoor, zo oud ben ik gelukkig niet. En wat de signature betreft dat weet ik inderdaad dat dit mogelijk is, maar de groeten die doe ik ook niet overal.


Mvg,

ronald

RobbertC
18/02/03, 20:39
Toch zouden we graag hebben dat je dat gewoon achterwegen laat, dat is wel zo makkelijk :)

En, is het nu Marjon of Ronald? ;) :D

Anoniem
18/02/03, 20:41
Hallo Robert,

Zowel Ronald als Marjon zitten hier achter. Maron is mijn vrouw.

Maar wat moeten we nou achterwegen laten?

RobbertC
18/02/03, 20:43
De 'mvg, naam' en als je wilt kun je ook de aanhef weglaten, is ook niet persé nodig :)

cridea
18/02/03, 20:46
Ik biedt het volgende:

ADMIN EDIT: email adres achterlaten is voldoende!

Meer info op http://www.byh.nl

Anoniem
21/02/03, 00:20
Jtjuhhh
wht beginner

Geregistreerd: Feb 2003
Locatie: noord brabant
Berichten: 8
Marjon stuur ff een mail naar info@hosting2you.nl



Rapporteer dit bericht aan een beheerder | IP: Opgeslagen
Waarschuwings Level: 0

17-02-2003 22:08

Ik probeer u al de hele avond een mail te sturen, maar komt iedere keer terug.

U zal mijn account op de linuxserver zetten vanmiddag, nog niet gebeurd.

Ik snap hier niets meer van.

Ben je soms failliet?

Het hoeft voor mij in ieder geval niet meer op deze manier. Wekt absoluut geen goede indruk.


Ik ga wel weer opzoek naar een ander.

Domenico
21/02/03, 00:32
Origineel geplaatst door Marjon
Jtjuhhh
wht beginner

Geregistreerd: Feb 2003
Locatie: noord brabant
Berichten: 8
Marjon stuur ff een mail naar info@hosting2you.nl



Rapporteer dit bericht aan een beheerder | IP: Opgeslagen
Waarschuwings Level: 0

17-02-2003 22:08

Ik probeer u al de hele avond een mail te sturen, maar komt iedere keer terug.

U zal mijn account op de linuxserver zetten vanmiddag, nog niet gebeurd.

Ik snap hier niets meer van.

Ben je soms failliet?

Het hoeft voor mij in ieder geval niet meer op deze manier. Wekt absoluut geen goede indruk.


Ik ga wel weer opzoek naar een ander.

Kun je ons een beetje duidelijk maken wat hier aan de hand is? :huh:

Anoniem
21/02/03, 00:35
Ik heb bij hun een proefaccount aangevraagd en gekregen ook, maar die was geplaatst op een cobalt server en die zou een paar dagen geleden al omgezet zijn op een linux server. Vanmiddag kon ik hun nog een e-mail sturen, maar nu komen alle e-mails terug die ik naar hun toe stuur als niet leverbaar.

Ik vind het allemaal maar een duistere zaak. Vandaar mijn vermoeden of ze nog wel bestaan.

Anoniem
21/02/03, 00:36
De account is nog steeds niet geplaatst op de linuxserver en ze zijn totaal onbereikbaar geworden sinds vanmiddag.

Domenico
21/02/03, 00:49
Ik krijg de volgende tekst te zien op de homepage:

There is no site configured at this address.

If you are using an ip-address: please use the domainname.


Vreemde zaak inderdaad maar wacht nog even af op een eventuele reactie. Ondertussen verder kijken naar een andere hoster is natuurlijk niet verkeerd in deze situatie.

Anoniem
21/02/03, 00:54
Gisteren was hun site nog helemaal wit met de mededeling dat hij under construction is En nu krijg je dit te zien en aangezien de mails nu ook allemaal terug komen vertrouw ik het gewoon niet. Ze hadden een hele leuke aanbieiding gedaan. Maar ja ben toch blij dat ik niet overgestapt ben direct

Weet jij Domenico toevallig nog goede hosting providers voor een volgend pakket:

500 mb harde schijf ruimte
10 gb dataverkeer
onbeperkte hoeveel mysql databases
onbeperkte hoeveelheid subdomeinen
php
zelf de mogelijkheid hebben om domeinnamen aan te maken

Dit zijn de minimale vereisten.

Jtjuhhh
21/02/03, 10:44
Ik had mijn domein bij een ander bedrijf geregistreerd aangezien deze de afgelopen dagen meer offline was dan online heb ik een verhuizing aangevraagd vandaar het probleem met de site en de mail overigens info@hosting2you.be kan je gewoon gebruiken hier kan ook naar toe mailen. Ik heb gisterenavon de inloggegevens van de proefaccount gemaild mocht u deze nog niet hebben ontvangen kunt u me even mailen !
www.hosting2you.be is wel gewoon online

bluebird
21/02/03, 11:04
Origineel geplaatst door Jtjuhhh
www.hosting2you.be is wel gewoon online

*offtopic*
Alleen de hoofdpagina werkt.
En je site is niet bepaald gemaakt voor een resolutie van 800x600.
*/offtopic*

Jtjuhhh
21/02/03, 11:22
idd. Wij hebben de site dus maar weer even offline gehaald. En zullen vanmiddag de site laten veranderen naar 800x600 en de huidige versie

cridea
21/02/03, 12:40
Origineel geplaatst door byh
Ik biedt het volgende:

ADMIN EDIT: email adres achterlaten is voldoende!

Meer info op http://www.byh.nl

Ze vraagt toch een aanbieding of ben ik nou gek?

WebBizz
21/02/03, 12:46
Zie de post van justonefee. Die poste hier eerst ook een heel verhaal met specs en prijzen, hetgeen door de admin is gecorrigeerd.

Waarom weet ik ook niet, het is voor de bezoekers natuurlijk wel zo transparant om e.e.a. gewoon via WHT te laten lopen ipv via email.

cridea
21/02/03, 12:57
Origineel geplaatst door WebBizz
Zie de post van justonefee. Die poste hier eerst ook een heel verhaal met specs en prijzen, hetgeen door de admin is gecorrigeerd.

Waarom weet ik ook niet, het is voor de bezoekers natuurlijk wel zo transparant om e.e.a. gewoon via WHT te laten lopen ipv via email.

Oeps!

Niet gezien. Naja, dan maar via PM, maar ik vind het vreemd, zie niet in wat er mis mee is als iedereen hier z'n aanbod neergooit, alleen maar prettig voor volgende bezoekers met dezelfde vraag.

Anoniem
21/02/03, 12:59
Ik ben het persoonlijk ook helemaal mee eens dat het beter is voor de bezoekers als de providers hier hun bedragen nier kunnen zetten. En het is misschien ook zelfs wel beter voor de concurentie van de providers onderling.

Domenico
21/02/03, 17:35
We zijn bezig met duidelijke richtlijnen dus tot het zover is...
Sommige aanbieders posten op een aanvraag alles wat ze in de aanbieding hebben inclusief prijzen die niets te maken hebben met de originele aanvraag.

Waarschijnlijk dat het binnenkort wel weer mag maar dan gaan we echt streng optreden tegen aanbieders die al te gretig zijn dus alleen posten wat van toepassing is op wat er gevraagd wordt dus niet zo ->

Gevraagd: mail pakket met 25 Mb HD en 5 GB traffic.

Fout antwoord hoster 1: Wij bieden aan, 300 Mb HD, 20 GB Traffic, PHP, CP, MySQL, alles gratis, bla bla bla bla bla. Of dedicated server met bla bla bla... (voor dit soort mededelingen hebben we het advertentie forum).

Goed antwoord hoster 2: Wij hebben een mail pakket met 50 MB HD en 10 Gb traffic voor xx euro...

Goed antwoord hoster 3: Mail ons even voor een passende aanbieding.

Hoster 1 zal in de toekomst moeten oppassen voor dit spammen. :)
Anyways, is dit duidelijk voor iedereen?

Oeps, ga ik gewoon zwaar offtopic dus alleen nog maar ontopic hier aub.
Als iemand hierover verder wil praten moet je even wachten totdat we een mededeling doen die hier over zal gaan.

Anoniem
21/02/03, 17:38
Op deze manier zoals jij het voorstelt domenico ben ik het helemaal mee ens. Verder zal ik wel reageren als het nieuwe topic geopend wordt.

Domenico
21/02/03, 21:04
Origineel geplaatst door Marjon
Op deze manier zoals jij het voorstelt domenico ben ik het helemaal mee ens. Verder zal ik wel reageren als het nieuwe topic geopend wordt.

Dit weekend zal er een announcement over komen maar het plaatsen van aanbiedingen/voorstellen is dus alleen maar toegestaan in de advertentieforums net zoals links naar je eigen commerciele site(s).

In dit forum en deze thread mogen dus wel voorstellen(prijzen) worden gepost maar zoals ik al zei moet het wel in de buurt liggen van wat er gevraagd wordt dus wij willen bijvoorbeeld niet op elke hosting aanvraag steeds maar weer dezelfde posts zien met prijzen en voorstellen met alles wat je te bieden hebt als daar niet om is gevraagd.

We zullen hier heel streng op gaan controleren dus een post(en de poster) die ook maar riekt naar adverteren buiten de advertentie forums zal aangepakt gaan worden. Dit alles om de kwaliteit van het forum hoog te houden maar genoeg hierover. De komende dagen zal er een mededeling over geplaatst gaan worden.

Sorry wederom voor het vervuilen van deze thread. ;)

Samuel
23/02/03, 11:43
Origineel geplaatst door Marjon
Hallo,

Ik ben opzoek naar een hosting provider voor een resellerspakket waar ook nog eens 2 datingsites op komen te staan. Het gaat totaal om 12 domeinnamen die ik wil verhuizen.

Wat ik wil is het volgende:

minimaal 500 mb schijfruimte
ongeveer een 10 gb dataverkeer
onbeperkte hoeveelheid mysql databases
onbeperkte hoeveelheid subdomeien
php

Kunnen jullie mij een leuke aanbieiding done?

Mail me even op samuel@benesol.be. Heb nog wel enkele leuke resellerpakketjes staan

Anoniem
25/02/03, 16:44
Dit bericht is voor http://www.hosting2you.nl

Ik weet niet waarmee je bezig bent. Maar het is echt een hele duistere tent waarvoor je dus moet oppassen. IK heb een belgische e-mail gekregen van deze persoon en die werkt nu ook niet meer.

Allemaal duister en e-mails die wel aangekomen zijn worden lang niet allemaal beantwoord.

Service is dus ronduit waardeloos te noemen van hosting2you.nl/ be

Ik ga mijn domeinnamen in ieder geval absoluut niet hierheen verhuizen.

Anoniem
25/02/03, 16:49
Nu nog eventjes een berichtje voor Samuel.

U vind het zeker leuk om e-mails te ontvangen en te lezen. U neemt de tijd/ moeite niet eens om de aller eerste e-mail te beantwoorden naar aanleiding van uw berichtje hier.

Lijkt me misschien verstandig Domenico om Samuel en jtuhhh maar eens te blokeren om nog postings te plaatsen op dit forum.

WebBizz
25/02/03, 17:29
Waarom? Hier op het forum doen ze m.i. niets verkeerds. Dat er rare dingen gebeuren tussen jullie prive, buiten WHT om, heeft natuurlijk niets te maken met het blokkeren van gebruikers hier op het forum.

Anoniem
25/02/03, 18:00
Hallo,

Ze doen wel dingen hier verkeerd op het forum, door hun homepage adres te vermelden en toch niet reageren op e-mails of e-mails komen niet eens aan.

Ze bezorgen mij werk door een langere uitgebreide uitleg e-mail te sturen en hierop niet te reageren.

Dit is geen manier van handelen. Hoort dus niet thuis op forum's zoals dit.

Maar dit verzoek was ook aan Domenico, dus hopelijk reageert hij hierop.

En wat betreft uw privé bericht, daar ga ik niet op in, aangezien ik alles onder 1 dak wil hebben.

WebBizz
25/02/03, 18:09
Origineel geplaatst door Marjon
Ze doen wel dingen hier verkeerd op het forum, door hun homepage adres te vermelden en toch niet reageren op e-mails of e-mails komen niet eens aan.

Ze bezorgen mij werk door een langere uitgebreide uitleg e-mail te sturen en hierop niet te reageren.

Dit is geen manier van handelen. Hoort dus niet thuis op forum's zoals dit. [/B]

URL of e-mail adres mag vermeld worden. Niet reageren of niet aankomen van e-mail heeft niks met WHT te maken. En dat jij hierdoor meer te doen hebt heeft evenmin iets met WHT te maken, maar meer met de (on)professionaliteit van de hoster. Het lijkt me dan ook sterk dat Domenico hier iets aan kan cq zal gaan doen.

Anoniem
25/02/03, 18:19
We merken het wel. Dit berich was ook eerlijk gezegd duidelijk bedoeld voor domenico. Jurridisch gezien heb je wel gelijk zie ik ook wel in, maar mensen met dit soort service vind ik persoonlijk gewoon dat die hier niet thuis hoort. En daarom dit verzoek aan Domenico om hier naar te kijken.

Het is een verzoek, en op een verzoek kan negatief geantwoord worden.

Samuel
25/02/03, 18:21
Origineel geplaatst door Marjon
Nu nog eventjes een berichtje voor Samuel.

U vind het zeker leuk om e-mails te ontvangen en te lezen. U neemt de tijd/ moeite niet eens om de aller eerste e-mail te beantwoorden naar aanleiding van uw berichtje hier.

Lijkt me misschien verstandig Domenico om Samuel en jtuhhh maar eens te blokeren om nog postings te plaatsen op dit forum.

Geachte ,

Ik heb al uw mails toch beantwoord ? Nadat u mij een mail hebt gestuurd dat u aparte logins wou heb ik u toch een prijsofferte gestuurd ? Na die mail heb ik niets meer over jou gehoort . Graag iets meer informatie

Groetjes

Samuel

Samuel
25/02/03, 18:39
Origineel geplaatst door Marjon
Nu nog eventjes een berichtje voor Samuel.

U vind het zeker leuk om e-mails te ontvangen en te lezen. U neemt de tijd/ moeite niet eens om de aller eerste e-mail te beantwoorden naar aanleiding van uw berichtje hier.

Lijkt me misschien verstandig Domenico om Samuel en jtuhhh maar eens te blokeren om nog postings te plaatsen op dit forum.

Geachte ,

Vermits ik vermoet dat U mijn mail van zondag niet gekregen hebt , heb ik hem even opnieuw verzonden . Kunt u mij laten weten of u hem ontvangen hebt ?

Groetjes

Samuel

Domenico
26/02/03, 13:00
Origineel geplaatst door Marjon
We merken het wel. Dit berich was ook eerlijk gezegd duidelijk bedoeld voor domenico. Jurridisch gezien heb je wel gelijk zie ik ook wel in, maar mensen met dit soort service vind ik persoonlijk gewoon dat die hier niet thuis hoort. En daarom dit verzoek aan Domenico om hier naar te kijken.

Het is een verzoek, en op een verzoek kan negatief geantwoord worden.

Marjon, bij problemen met een van de andere forum bezoekers graag een bericht naar mij of een van de andere moderators.

mikajo
04/03/03, 20:12
Het is wat.... 3 pagina's in een Topic.... om één klantje aan een betrouwbare host te helpen :)