PDA

Bekijk Volledige Versie : aanbieden van online fileserver als reseller



speciall
02/05/12, 15:01
Hoi,
Ik heb momenteel een mooie kans om te beginnen als reseller voor het aanbieden van een online fileserver (dus een netwerkdrive die je kan mappen in je windows explorer)

Het zou eerst voor een klant zijn die 50GB voor 15 users nodig heeft.

Ik heb de producten van nomadesk reeds getest en deze bevallen mij wel, enkel hun reseller licentiemodel bevalt mij niet (+/- 3000 euro op voorhand storten en minstens 50 accounts / jaar verkopen
Voor mijn kleine firma is dat nogal 'veel'
Voor de rest hebben zij wel een interessante formule, 30€ voor unlimited storage en de client lijkt goed te werken.
zij gaan over enkele dagen helaas van licentiemodel veranderen en 7.5€ / user vragen...

Ik ben ook gladinet aan't bekijken, deze hebben ook enkel per user based stuff, dus te duur (ik wil het vekopen voor +/- 45€ / maand)

Voor accounts waar slechts 1 tot 3 a 4 users nodig zijn zijn deze diensten wel perfect.

Nu ben ik aan't kijken naar driveHQ, deze hebben een aantal accountvormen voor een paar dollar / maand, maar ik heb hun een mail geschreven om een duidelijke prijs sttrategie te ontvangen.

Biedt iemand van jullie ook dergelijke service aan? Kunnen jullie iets aanbevelen?
Liefst geen gratis oplossingen omdat ik er support op wil (zakelijk gebruik)