PDA

Bekijk Volledige Versie : Monaco baan gesloten bij coronel karting, impact op kartcompetitie



vDong
30/04/12, 13:31
Luitjes,

Ik was afgelopen zaterdag bij coronel in huizen en daar bleek dat de monaco baan afgebroken wordt. Ze zijn van plan daar een klimhal van te maken. Dat heeft nogal impact op de ISP Kartcompetitie, denken jullie dat die nog wel daar gehouden kan worden?

De website spreekt er totaal niet over, zouden ze het geheim houden tot het einde van de verbouwing?

Yourwebhoster
30/04/12, 13:36
Jammer, ik had wel een keer langs willen komen. Ik ben er nog nooit geweest met ispkart maar wel zelf. Als die baan gesloten is dan denk ik inderdaad dat het ergens anders gehouden zal worden, met één baan kom je er niet (afgaande van wat het personeel daar kon vertellen over de drukte tijdens ispkart).

Spyder01
30/04/12, 19:31
Doe relaxed en wacht rustig af, dingen veranderen nu eenmaal en het persoon is niet altijd volledig in wat ze vertellen. Dat van de ISP Kartcompetitie wordt vast wel geregeld en desnoods op een andere locatie, dat is ook geen ramp denk ik zo.

dreamhost_nl
01/05/12, 10:03
Genoeg andere (grote) kartbanen door het land heen hoor. Tegen die tijd zal er heus wel meer duidelijkheid zijn.

vDong
01/05/12, 20:59
@Spider01: Ik snap niet echt wat je bedoelt met "het persoon is niet altijd volledig in wat ze vertellen" . Voor het geval je dacht dat het afbreken een roddel is, ze zijn er al 3 weken mee bezig en het hout voor de klimhal wordt ook al langszaam aangebracht.

Spyder01
01/05/12, 23:16
@Spider01: Ik snap niet echt wat je bedoelt met "het persoon is niet altijd volledig in wat ze vertellen" . Voor het geval je dacht dat het afbreken een roddel is, ze zijn er al 3 weken mee bezig en het hout voor de klimhal wordt ook al langszaam aangebracht.

Dat was een tikfout, maar die maak jij ook. Het moest zijn: het personeel is niet altijd volledig in wat ze vertellen. Daar kan een cq bij: het personeel weet ook niet altijd hoe dingen exact in de planning liggen. Coronel kennende blijft het echt niet bij een deel afbreken en er een klimhal van maken en that's it.