PDA

Bekijk Volledige Versie : Problemen met dedicated server



DieterD
10/04/12, 20:11
Ik heb een probleem ik huur een dedicated server bij een hostings bedriijf uit engeland en heb momenteel 5 servers draaien maar nu zitten sommige mensen onze servers aan het ddossen ofziets de servers laggen constant en ze crashen ook mijn provider zegt dat hij een antiddossysteem heeft geinstaleerd en firewall heeft aangepast maar ze blijven het kunnen ik weet niet wat ik hieraan kan doen als iemand mij kan helpen alvast bedankt.

DieterD
10/04/12, 20:14
Verwijder dit bericht ik heb per ongeluk 2x hetzelfde gepost mijn excuses daarvoor.

WebMeso
10/04/12, 23:16
Het gaat dus waarschijnlijk om gameservers die draaien? Daar ga ik maar vanuit aangezien het topic in het gameserver gedeelte staat. Er bestaan vele vormen van dos. Misschien is het handig om eens wat meer informatie te geven, want met zo'n algemene beschrijving kunnen we vrijwel niets. Probeer ook wat interpunctie te gebruiken in een volgende post.

dreamhost_nl
11/04/12, 12:43
@WebMeso: Dubbele posting. Zie verder op http://www.webhostingtalk.nl/gamepanels-remote-beheer/172737-problemen-met-dedicated-server.html
{xx}?

WebMeso
11/04/12, 14:47
Ja, ik zie het nu. Hij had zelf wat duideijker moeten zijn in zijn 2e bericht dat het ging om een dubbel topic. Zoals hij het nu geformuleerd heeft, lijkt het erop dat zijn 2e post in dit topic per ongeluk dubbel was gegaan. Ik zal wel daar verder praten dan. Misschien dat een mod beide topics kan samenvoegen?