PDA

Bekijk Volledige Versie : Problemen met dedicated server



DieterD
10/04/12, 19:09
Ik heb een probleem ik huur een dedicated server bij een hostings bedriijf uit engeland en heb momenteel 5 servers draaien maar nu zitten sommige mensen onze servers aan het ddossen ofziets de servers laggen constant en ze crashen ook mijn provider zegt dat hij een antiddossysteem heeft geintsaleerd en firewall heeft aangepast maar ze blijven het kunnen ik weet niet wat ik hieraan kan doen als iemand mij kan helpen alvast bedankt.

Bart L
10/04/12, 19:29
Behalve je adviseren naar een andere partij over te stappen, vrees ik dat we weinig voor je kunnen doen op dit forum.

dreamhost_nl
10/04/12, 19:44
Tegen een DDOS kun je niet veel doen als huurder van een dedicated server. De netwerkbeheerders kunnen hier alleen wat tegen doen. Je zult dus (helaas) moeten wachten tot hun acties vruchten afwerpen.

Bart L
10/04/12, 19:49
*Dubbelpost* Mag weg :)

Axel Polfliet
11/04/12, 13:50
Heb je eigenlijk al ondersteuning gevraagd aan je provider, wat zeggen zij hiervan? Gameservers zijn over het algemeen meer DDOS gevallen dan een ander soort server. Maar, over het algemeen zou je provider je moeten kunnen helpen bij het blokkeren van een aanval door bepaalde aanvallende ranges te nullrouten.

WebMeso
16/04/12, 18:37
Het gaat dus waarschijnlijk om gameservers die draaien? Daar ga ik maar vanuit aangezien het topic in het gameserver gedeelte staat. Er bestaan vele vormen van dos. Misschien is het handig om eens wat meer informatie te geven, want met zo'n algemene beschrijving kunnen we vrijwel niets. Probeer ook wat interpunctie te gebruiken in een volgende post.

Enige update van de situatie? Als je huidige hoster je niet kan helpen dan ken ik wel iemand die de ddos voor je op kan lossen.

SF-Jeroen
16/04/12, 18:57
Misschien eerst wat meer informatie?

- Specificaties dedicated server (cpu, ram, hdd, uplink)
- Welke gameservers, hoeveel slots, public/private
- Misschien wat logs van de server waaruit blijkt dat het om een (d)dos gaat