PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] Chenbro RM31300 rackmount met voeding(en)



mogas
09/04/12, 19:18
Las in de regels dat advertenties niet mogen als eerste post, echter geen idee of dit van toepassing is op een particuliere aanbieding.
Aangezien de markt hiervoor niet bijzonder groot is wilde ik het toch even op een wat gerichtere manier onder de aandacht brengen.

Ivm overstap naar een 4U Chenbro kast bied ik bij deze mijn 3U Chenbro RM31300 rackmount aan. Kast is altijd gebruikt als thuisserver, 19" omdat dat precies in een nis van mijn huis past :).
Kast is eigenlijk gloednieuw, enkel op de deksel een klein krasje.
Ik heb er ook een verbouwde Zippy R2G-6300P voeding bij met een inbouwframepje daarvoor, die krijg je er wat mij betreft gewoon bij. Ook heb ik er nog een Seasonic SS-600H2U 600W non-redundant voeding bij (inclusief frame), hoe dat allemaal weg gaat komen we wel uit (als je de handel voor een mooi bedrag overneemt met Seasonic voeding krijg je de Zippy daar gewoon bij).

Kast doe ik weg zonder hardware, rails en sata hotswap backplane. Alle frontplaatjes, originele schroefjes (in zakje en al) en fans zijn aanwezig. Eén PCI-shield moet hier nog ergens rondzwerven, de rest is allemaal aanwezig.

Heb voor het geheel ook een setje stillere Papst-fans en een stillere SilenX-fan voor in de voeding. Alle originele fans krijg je er dan ook bij.

Laat maar weten wat je er voor over hebt, ik koop pas een nieuwe kast als ik deze weg heb gedaan dus ik wil er graag vanaf :D.
Er kan eventueel een bon gemaakt worden.

101731017410175

Jorem
10/04/12, 01:40
particuliere aanbieding. - Er kan eventueel een bon gemaakt worden.

Eerst zeg je particuliere aanbieding, maar er kan wel een bon gemaakt worden. Dus toch zakelijk?

mogas
10/04/12, 02:32
De kast heeft dienst gedaan als thuisserver voor films en muziek. Maar als er i.v.m. administratie een bon nodig is en cash aankoop niet mogelijk is, kan ik die via de zaak wel maken.
Maar het ding heeft niets met mijn werk te maken gehad (behalve als ik thuis wat word-documentjes en technische tekeningen backupte :D)

WebMeso
24/04/12, 14:57
Eerst zeg je particuliere aanbieding, maar er kan wel een bon gemaakt worden. Dus toch zakelijk?

Wie zegt dat je als particulier geen bon of factuur kan aanmaken dan?