PDA

Bekijk Volledige Versie : api



dd0gan
02/04/12, 15:55
Hoi mensen ik wil ideal, 0900 paysafecard en paypal bieden. ik heb dus iemand nodig die het kan coderen alleen. in aspx moet het zijn.nl het moet dus beter gezegd ik heb alleen betaalsysteem code nodig in aspx. en voor dit kan ik maximaal 200 euro betalen. alvast bedankt.

SmilieBG
02/04/12, 16:43
Even een goed bedoeld advies van mijn kant;
probeer je opdracht nogmaals te definiƫren, echter geef wat meer details; bijvoorbeeld, moet dit in bestaande code / applicatie gezet worden, welke payment provider heb je (of nog geen enkele).

Daarbij, gebruik ook beter interpunctie - nieuwe regel, komma enzovoort. Het is niet bepaald leesbaar.

dd0gan
02/04/12, 18:11
Even een goed bedoeld advies van mijn kant;
probeer je opdracht nogmaals te definiƫren, echter geef wat meer details; bijvoorbeeld, moet dit in bestaande code / applicatie gezet worden, welke payment provider heb je (of nog geen enkele).

Daarbij, gebruik ook beter interpunctie - nieuwe regel, komma enzovoort. Het is niet bepaald leesbaar.

het moet niet in een bestaande code. ik heb alleen het code nodig in het aspx. het gaat om ideal. 0900 en paysafecard. ideal en 0900 van mollie en paysafecard van targetpay.

marsipulami
02/04/12, 19:03
Ik snap werkelijk waar niet wat je wilt bereiken. Wat is je functionele vraag?

Hoi mensen ik wil ideal, 0900 paysafecard en paypal bieden.

Lees meer: http://www.webhostingtalk.nl/newreply.php?p=1228282&noquote=1#ixzz1qu4dUw6d


Wil je een transactie bedrijf beginnen ofzo? Heb je een webshop en wil je je klanten middels deze weg laten betalen?


ik heb alleen het code nodig in het aspx

Lees meer: http://www.webhostingtalk.nl/newreply.php?p=1228282&noquote=1#ixzz1qu4u9ibp


wat heb je nodig?

dd0gan
04/04/12, 19:05
Ik snap werkelijk waar niet wat je wilt bereiken. Wat is je functionele vraag?


Wil je een transactie bedrijf beginnen ofzo? Heb je een webshop en wil je je klanten middels deze weg laten betalen?



wat heb je nodig?

ik heb een website. en ik wil betalingen accepteren op mijn website.

chielsen
05/04/12, 17:25
Als je toch al bij targetpay gaat, waarom dan niet ook ideal en in mindere mate 0900?
Targetpay is 2x zo goedkoop met ideal (gebruik code "IDE87C") en volgens mij ook 0900.

Daarnaast scheelt het werk implementeren.

davinci
05/04/12, 21:02
(gebruik code "blabla")

referrer linkjes spammen? ;)

dd0gan
05/04/12, 23:29
wie kan implementeren nu in aspx ?

chielsen
05/04/12, 23:35
referrer linkjes spammen? ;)

Kortingscode, verdien ik verder niks aan. TS geeft al aan naar targetpay te gaan dus daar is het ook niet nuttig voor.
Er worden toch ook google codes op het forum gezet?