PDA

Bekijk Volledige Versie : Shared reseller hosting - waar zijn jullie klant



marcwillems
23/03/12, 17:22
Hallo,

Ik ben van plan om een hosting bedrijfje op te starten (ja, ik weet dat er al veel concurrentie is ;-) )
Daarom wil ik dit in het begin niet te groots zien en stilaan groeien.
Daarom plan ik te starten met een reseller account op een shared server en van daaruit zien waar we uitkomen.

Daarvoor heb ik 2 (al dan niet gecombineerde) accounts nodig:
1. Reseller account voor domainnamen
2. Reseller account voor hosting

Ik ben dus op zoek naar een hosting bedrijf dat shared reseller hosting aanbied.
Ik weet dat je deze vraag normaal moet stellen in het forum 'Aanbiedingen gezocht', maar zelf heb ik het een beetje moeilijk met deze aanbiedingen. Verkopers vertellen immers toch altijd dat hun product het beste is en ik vermoed dat de meeste aanbieders daar zelfs niet op reageren.

Eigenlijk zou ik liever zou ik de mening van de forum leden willen horen. Ik weet dat de meeste leden hier zelf aanbieders van hosting zijn. Ik wil me vooral richten op een bepaalde doelgroep op de belgische markt, maar via nederlandse hosting is geen bezwaar.
Misschien zijn er onder jullie die me toch advies willen geven. Ik denk dan aan mensen die ook een shared reseller account afnemen, daarover tevreden zijn kwa support, uptime, prijs/kwaliteit, ... en dit willen delen (eventueel rechtstreeks via mail).

patrickekkel
23/03/12, 17:25
Marc 90% van de leden hier bieden Hosting aan.

Ik denk niet dat je hier een eerlijk antwoord zou kunnen krijgen. wie of nou de beste zou zijn.
Want wij vinden met z'n allen dat wij een eerlijk en goed product op de markt zetten.
Al dan niet dan met daar met jou over eens is.

pierce
23/03/12, 17:31
Wij van wc eend adviseren wc eend :clown:

Wat dat betreft zal je nergens een objectief advies krijgen, zelfs niet op de zogenaamde "vergelijkingssites".

ju5t
23/03/12, 17:59
Je kunt een aantal providers aanschrijven en vragen om een proef periode. Misschien dat dit je helpt bij het maken van een beslissing. Verder kun je ze wat willekeurige support vragen stellen. Maar uiteindelijk zul je er pas echt achter komen als er problemen zijn. Iedere provider heeft problemen; maar de manier hoe ze hier mee om gaan geeft vaak het beste beeld.

marcwillems
23/03/12, 20:27
Ja, dat begrijp ik.
Maar als je zelf geen reseller hosting aanbied, maar wel een reseller account afneemt bij een hoster, kan je toch wel zeggen of je hier tevreden over bent en waarom je wel die hoster en geen andere hoster gekozen hebt.
Ik kan dan toch geen reseller klant worden bij jou.
Of bvb als je al ooit een andere reseller account gehad hebt, maar er niet tevreden over was.

ju5t
24/03/12, 10:35
Er zitten hier maar weinig hosters die een reseller pakket afnemen. Het gros van de leden heeft eigen apparatuur en maakt geen gebruik van reseller hosting.

patrickekkel
24/03/12, 15:28
Net wat getUP zegt hier de mensen die hier rondstruinen hebben er daar van 90% eigen servers, en sommige zelfs complete racks

En daarbij ben ik van mening van niemand die een reseller pakket heeft zich zeker geen hoster mag noemen.
Maar dat is uiteraard mijn mening.

dreamhost_nl
24/03/12, 18:09
Daarnaast moet je er ook rekening mee houden dat je dan een directe concurrent wordt met exact dezelfde diensten. Je zult hier dan ook niet gauw antwoord krijgen.

t.bloo
24/03/12, 22:36
ik kan je wel zonder schroom een paar wht-zoekresultaten geven waar je beter niet kunt resellen....