PDA

Bekijk Volledige Versie : [TKG] SPOED: 6x 300GB 3,5'' 15k SAS



m_w_mol
18/03/12, 14:27
Met spoed gezocht:

6x gebruikte 300GB 3,5'' 15k SAS disken

Zonder bad sectors en zonder (near) failures in S.M.A.R.T. waarden.

7x mag ook i.v.m. cold spare

Max. EUR 500 / 7 stuks (totaal)

Pantsy
18/03/12, 15:59
Ik denk dat je budget iets hoger zal moeten zijn, dan kom je al wat sneller iets tegen.

Achos
18/03/12, 16:03
Gewoon een handelaartje,.. zijn marge moet er nog op verdiend worden he ;)

m_w_mol
18/03/12, 17:07
Achos, ik word je reakties op mijn posts een beetje beu. Zullen we gewoon afspreken dat je niet meer op mijn posts reageert en ik niet meer op de jouwe? Er zit weinig -- om niet te zeggen NIETS -- constructiefs tussen, dus je kunt net zo goed zwijgen.

Achos
19/03/12, 10:16
Ik beschrijf gewoon wat ik zie. Jij bent iemand die je servers (hoog geprijsd) aanbied wegens overcompleet, kickt steeds dat topic en als er een zelfde server als jouw 'overcompleet server' aangeboden wordt, bied je vrolijk mee voor de bodemprijs.

Dit gezegd, vind ik dat ik Pantsy best mag uitleggen waarom jij deze disks voor een prikkie probeert te kopen: EUR 500 voor 7x300Gb 15k sas disks.

m_w_mol
19/03/12, 18:45
Er zitten hier genoeg mensen die servers inkopen voor HUN klanten, net zoals ik. En niet dat ik jou ook maar enige verantwoording schuldig ben: als ik dan servers heb ingekocht die ofwel van mezelf zijn geweest, ofwel die ik heb ingekocht voor klanten die zich hebben teruggetrokken -- om wat voor reden dan ook -- en die hier wil aanbieden, dan hoef ik niet keer op keer VAN JOU te horen dat ik een handelaar ben.

En Pantsy trekt mijn motieven niet in twijfel; hij probeert me gewoon van gedegen advies te voorzien, wat zeer gewaardeerd wordt. Dit in tegenstelling tot jou, want vanaf jouw post #3 ben je me al aan het bashen.

Dus: ga lekker iemand anders' topic(s) vervuilen en houd je lekker afzijdig in de mijne.