PDA

Bekijk Volledige Versie : Windows applicatie (eigen software) op webhost of eigen server



corel
14/03/12, 15:50
Ik heb een software pakket die als applicatie op Windows geïnstalleerd wordt. Nu is het idee om die applicatie in de cloud te plaatsen. Ik heb mij al suf gezocht en kom steeds bij te dure online desktop toepassingen uit. Nu is het idee om het te installeren op een webserver of op eigen webserver. Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand mij op weg helpen?

Excuses als deze vraag hier niet thuis hoort.

gjtje
14/03/12, 16:23
Als je het moet installeren zal je toch echt op een eigen server uitkomen (dedicated of virtueel). Mogelijk dat je het als azure applicatie kunt hosten maar dat lijkt me niet.

MicrosoftHelpt
15/03/12, 13:56
Ik heb een software pakket die als applicatie op Windows geïnstalleerd wordt. Nu is het idee om die applicatie in de cloud te plaatsen. Ik heb mij al suf gezocht en kom steeds bij te dure online desktop toepassingen uit. Nu is het idee om het te installeren op een webserver of op eigen webserver. Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand mij op weg helpen?

Excuses als deze vraag hier niet thuis hoort.

Wellicht kunnen wij jou informeren over de mogelijkheden die onze Windows Server software (Small Business Server 2008/Windows Server 2008) biedt.
Via onderstaande link kun je een formulier invullen met contactgegevens zodat wij jou kunnen contacteren.
Gelieve bij het invullen van het contactformulier kenbaar te maken dat je een zakelijke gebruiker bent.

https://support.microsoft.com/contactus/emailcontact.aspx?scid=sw;nl;1517&ws=salesandlicensing&ws=support

Wist je trouwens dat het mogelijk is om onze nieuwe Windows Server 2008R2 gratis uit te proberen is via:
http://www.microsoft.com/en-us/server-cloud/windows-server/2008-r2-trial.aspx

Met vriendelijke groet,

MicrosoftHelpt

Nitroserve
28/03/12, 22:46
Beste Corel,

Ik denk dat VPS de voordeligste oplossing is voor wat je wilt doen.
Plaats anders even een topic in het aanbiedingen forum, hier mag ik geen aanbiedingen doen.