PDA

Bekijk Volledige Versie : Hostingconsultant gezocht



Anoniem
09/03/12, 09:13
Voor mijn werkgever ben ik op zoek naar een consultant die een keer op locatie in de omgeving van Amsterdam een sessie met mij kan inplannen om onze huidige hostingsituatie door te nemen. Wij zoeken iemand die veel ervaring heeft met de volgende zaken:

- Virtualisatie
- Loadbalancing
- Redundantie (zowel fysiek als virtueel)
- Serverbeveiliging op OS- en hardwareniveau
- Databeveiliging
- Performance tuning voor Apache, MySQL en PHP

Wij hebben zelf de kennis niet in huis om te beoordelen of de huidige situatie (zoals die is opgezet door onze hostingpartij) wel de meest ideale is. Daarnaast ondervinden wij regelmatig problemen waarvan we willen (laten) uitzoeken of ze te ondervangen zijn.

Interesse? Laat dan even contactgegevens achter (per PM of als reactie op dit bericht), dan neem ik contact met je op.

crossplatform
09/03/12, 14:09
Hoi,

Ik kan zeker helpen. Mail me op info AT crossplatform PUNT nl.
Dan zal ik meer informatie sturen.

Huib
09/03/12, 14:37
Hoi,

Ik heb met alles bovenstaant goede / voldoende ervaring(en).

Je kunt me mailen voor meer info op huib AT wickedway DOT nl

DennisWijnberg
09/03/12, 15:13
Hoi!

Wij doen dit ook. (en niet alleen bij onze eigen producten/diensten).

Dit soort dingen bouwen we voor onze managed klanten, maar we adviseren ook unmanaged klanten (die elders hosten)
over dit soort oplossingen.

We zijn bereikbaar op 088-7877680 (sales) of per e-mail op sales@oxilion.nl

systemdeveloper
09/03/12, 15:48
Leuk, van die onderwerpen weten we toevallig ook iets af :)

Als je wat vrijblijvende tips wilt dan kun je ons je situatie wel eens voorleggen op info@systemdeveloper.nl en dan weten we snel genoeg of we iets voor je kunnen betekenen.

John.

Erik H.
09/03/12, 16:12
Hoi,

Wij zitten in Zaandam en zouden hier graag een keer met je naar kijken.
Mail me svp even rechtstreeks op erik@wiseadvise.nl.


Groet,
Erik

rensariens
09/03/12, 16:52
Al een overvloed aan reacties zo te zien, maar ook wij kunnen u hierbij helpen. We zijn gevestigd in Amsterdam en hebben veel ervaring met de genoemde ondewerpen. Ik ben bereikbaar op rens@yisp of via 085-2737135